Dovizioso faise co GP de San Mariño

Márquez e Lorenzo protagonizaron un intenso duelo pola segunda praza. Finalmente, o balear acabou abandonando por unha caída

Dovizioso celebra su victoria en San Marino PASQUALE BOVE
photo_camera Dovizioso celebra a súa vitoria en San Mariño PASQUALE BOVE

O italiano Andrea Dovizioso (Ducati Desmosedici GP18) fíxose coa vitoria no Gran Premio de San Mariño de MotoGP que se disputou no circuíto Marco Simoncelli de Misano Adriático, no que o español Marc Márquez (Repsol Honda RC 213 V), segundo, aumentou a súa vantaxe na clasificación provisional do mundial.

Con Dovizioso destacado, Marc Márquez e Jorge Lorenzo protagonizaron unha espectacular batalla na segunda parte da carreira pola segunda posición da carreira sanmarinense, que ao final se decantou ao lado do de Repsol Honda ao sufrir unha caída na curva oito a menos de dúas voltas para o final.

Coa segunda praza Marc Márquez aumenta a súa vantaxe na provisional do mundial dos 59 puntos cos que chego a Misano Adriático ata os 68 respecto de Andrea Dovizioso, quen desbanca da segunda posición ao seu compatriota Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1), que só puido ser sétimo en "" a súa carreira.

Lorenzo volveu facer gala da súa eficacia nas saídas e nada máis apagarse o semáforo tirou como un poseso para negociar en primeira posición a curva de final de recta, onde Marc Márquez (Repsol Honda RC 213 V) coouse na terceira praza, por detrás de Jack Miller e por diante de Andrea Dovizioso (Ducati Desmosedici GP18), con Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1), oitavo e o seu compañeiro de equipo, Maverick Viñales, quinto.

Antes de concluír o primeiro xiro Dovizioso xa dera boa conta de Márquez e Miller, sabedor de que non podía deixar a Jorge Lorenzo só na cabeza para evitar que se escapase irremisiblemente camiño da súa cuarta vitoria da tempada.

Como Dovizioso, pouco despois o piloto de Repsol Honda fixo o propio con Jack Miller ao termo da segunda volta para intentar colocarse tras o rebufo das dúas Ducati oficiais, en tanto que o australiano íase polos chans na curva catorce nunha clara demostración de que estaba a rodar moi por encima das súas posibilidades.

Viñales e Rossi non pareceron reaccionar nas primeiras voltas de carreira ata que Alex Rins (Suzuki GSX RR) superoulles, tanto a eles como ao británico Cal Crutchlow (Honda RC 213 V) para colocarse cuarto e Marc Márquez fixo a volta rápida de carreira no terceiro xiro para porse practicamente tras o rebufo das dúas motos de Borgo Panigale.

Durante a sexta volta Andrea Dovizioso viu a súa oportunidade e desaproveitouna para superar a Jorge Lorenzo e situarse líder con volta rápida de carreira incluída, aínda que por entón o piloto de Repsol Honda estaba pegado tras o seu ronsel e Alex Rins e Cal Crutchlow esforzábanse por intentar contactar con eles.

O ritmo imposto á fronte da carreira por Dovizioso permitiulle ir collendo metros aos poucos aos seus rivais, polo que na oitava volta xa tiña oito décimas de segundo sobre Lorenzo e algo máis dun segundo respecto de Márquez.

Detrás, Crutchlow superou a Rins pero ningún dos dous tiña ritmo para chegar cos diante, como tampouco máis atrás Maverick Viñales, que defendeu a sexta praza dos ataques de Dani Pedrosa (Repsol Honda RC 213 V), Valentino Rossi e Andrea Iannone (Suzuki GSX RR).

Foi na décimo cuarta volta cando na curva catorce Marc Márquez viu que Jorge Lorenzo abríase demasiado e decidiu superalo por dentro para porse segundo e intentar alcanzar ao italiano Dovizioso, que xa contaba con practicamente un segundo e medio de vantaxe, pero o de Ducati non ía vender barata a súa derrota e entre ambos se estableceu unha espectacular pelexa pola segunda posición.

Ningún dos dous cedeu no seu empeño e volta tras volta prodigáronse en espectaculares adiantamentos que non fixeron senón beneficiar a Andrea Dovizioso, cuxa vantaxe á fronte da carreira era cada vez maior.

No decimonoveno xiro Dovizioso tiña 2,2 segundos de vantaxe sobre Lorenzo, que lle devolveu o adiantamento pouco antes ao piloto de Repsol Honda, quen esperou paciente unha nova oportunidade para dobregar a quen será o seu compañeiro de equipo a partir da próxima tempada.

En realidade a Marc Márquez bastoulle con esperar tras Jorge Lorenzo para que este cometese un erro na vixésimo sexta volta que lle fixo rodar polos chans e entregoulle en bandexa a segunda praza a Márquez, con Cal Crutchlow terceiro, en tanto que o de Palma de Mallorca, todo decoro, arrincou a súa moto para atravesar a liña de chegada decimoséptimo.

A cuarta praza foi para un Alex Rins que soubo ir de menos a máis co seu Suzuki e que soubo manter as distancias respecto de Maverick Viñales e Dani Pedrosa, que acabaron tras el, co italiano Valentino Rossi, sétimo.

Álvaro Bautista (Ducati Desmosedici GP17) acabou na novena posición, con Aleix Espargaró (Aprilia RS-GP) na décimo cuarta praza e o seu irmán Pol Espargaró (KTM RC 16), que regresou á competición tras a súa grave caída na República Checa, sen posibilidades físicas de concluír a proba.

Comentarios