A galega Laura Alonso debuta en Nova York coa ópera 'As horas baleiras'

Imagen promocional de Laura Alonso
photo_camera Imagen promocional de Laura Alonso

A soprano española Laura Alonso estaba entusiasmada co seu debut, este venres, ante o público neoiorquino con "As horas baleiras", unha ópera do seu compatriota Ricardo Llorca que será a primeira en español que acolla o Licoln Center, aínda que espera que a súa relación coa Gran Mazá continúe no futuro.

"Encantaríame regresar pronto a Nova York, sobre todo porque quero ofrecer un recital de música española. Espero que este debut abra as portas para que iso ocorra nun futuro próximo", explicou a Efe esta lucense, que leva case dúas décadas asentada en Alemaña e que espera seducir ao público neoiorquino coa súa voz.

No seu xa completa carreira, Alonso actuou en varias cidades de Estados Unidos, pero este venres enfrontouse a unha cita especial en Manhattan, onde esta semana preparou con afán a súa participación na ópera "As horas baleiras", unha peza que incluso gravou nun estudo neoiorquino para o seu lanzamento ao mercado.

A súa participación na representación desa peza de Llorca, que relata a soidade dunha muller adicta a internet, levouna a investir "moitas horas de preparación e estudo", xa que se trata dunha ópera deseñada para unha soa voz e a súa será a única que se ouza no teatro Alice Tully Hall de Nova York.

"Sempre hai que tratar de facelo o mellor posible e o público neoiorquino, como o alemán, é esixente. Hai que ter en conta que aquí o público escoitou cousas marabillosas", sinalou a soprano, que se recoñeceu "encantada" de poder traballar xunto ao compositor alacantino e de acompañalo nun "momento histórico".

Trátase da primeira vez que o Lincoln Center de Nova York -complexo no que se atopa o Alice Tully Hall- acolle unha ópera interpretada en español, algo que é "case un milagre", segundo Alonso, quen opina que a Llorca "débeselle recoñecer moito mérito, porque hoxe día é difícil estrear óperas".

"é difícil na propia España estrear obras e saír adiante como compositor, así que hai que darlle máis mérito se cabe a que en Nova York póidase gravar esta ópera e presentarse nunha sala tan importante como o Alice Tully Hall do Lincoln Center", insistiu a soprano, que cualificou "As horas baleiras" de peza "moi golosa".

Comentarios