Fran Senra, de Forcarei a colaborar con C. Tangana

O músico galego é unha promesa xa consolidada do R&B e en 2022 dará un concerto no Wizink
Sen Senra. BALLESTEROS (EFE)
photo_camera Sen Senra. BALLESTEROS (EFE)

Sen padriños, aínda que no seu último disco apareza arroupado por C. Tangana e por unha multinacional, Sen Senra converteuse nun dos valores máis puxantes da nova escena musical flirteando R&B en español, pero sobre todo deixándose fluír sen unha folla de ruta que, de momento, levarao xa en 2022 ao multitudinario Wizink Center de Madrid.

"En realidade non me gusta coñecerme demasiado a nivel musical. Non quero saber o que vou facer de aquí a un ano, senón sorprenderme a min mesmo e non porme pautas", declara o galego tras a publicación do esperado EP Corazón cromado, que de momento si mantén a senda musical do previo Sensacións (2020).

Ata que chegou el, parecía que o R&B estaba condenado a un lugar moi residual nas esciutas españolas, pero Senra (Forcarei, Pontevedra, 1995) creceu exponencialmente en oíntes desde aquel álbum publicado cos medios modestos da industria independente e tras dous anos de traballo silencioso nun pequeno cuarto de Madrid en busca dun son persoal.

"Poida que agora ese estilo teña máis pegada porque se fai dun xeito máis fresco", reflexiona desde a modestia, tamén desde un fogar en Madrid algo máis espazoso que o anterior e co amparo dunha multinacional para desenvolver mellores videoclips.

En 2021 decidiu que entregaría aos seus seguidores un EP, a versión curta dun LP, con sete cancións consentidas de xeito individual. "Gústame xogar con conceptos nos discos, pero aquí quíxenme tomar esta liberdade. Eu véxoo como unha colección de cancións, cada unha co seu vídeo", explica sobre a elección do formato.

"O do título vén porque me deu por frikear o da capa de cromado. Faise para evitar que se oxide un obxecto por desuso, tamén por estética, e cromar un corazón pareceume moi guay como concepto, sobre todo vindo de Sensaciones", explica este compositor de cancións románticas e sexuais.

O punto de partida do disco foi o tema Perfecto, do primeiro que fixo cando Sensaciones xa estaba "co laciño posto", e escolleuno —como sucede "en case todos os aspectos" da súa carreira— por intuición, "feels" di el.

Engade que así xorden a miúdo tamén os seus temas, chapurreando encima da melodía. "Moitas veces a maxia está aí, no momento; ás veces estás en casa dándolle voltas e voltas ás cousas e non saen", revela.

De xeito tan natural naceu unha das cancións con maior pegada, Tumbado en el jardín viendo atardecer. "Estaba nunha jam session no local de ensaio con colegas que tocan as congas. Un pouco co flow de Santana en Woodstock, un momento máxico. Eu andaba co teclado e así xurdiu o gancho da melodía", recorda.

Con esa "copla" na cabeza, foi tirando do fío ata sacar o tema enteiro co sintetizador. E foi, como conta o título, "tombado no xardín da miña casa vendo atardecer", con esa progresión de notas sinestésica que reflicte en efecto o crepúsculo.

Actualmente pode ter 30 ou 40 bosquexos de cancións no seu computador, suficientes para outros tres discos máis, pero "toca darlle espazo de momento a este EP" e pensar en concertos, todos os que permita a pandemia xunto á súa banda, con "dúas ou tres datas importantes" no horizonte. 

"C. Tangana e eu temos colegas comúns en Vigo" 
O seu xeito de traballar baseada na exploración libre únelle dalgún xeito con C. Tangana, quen colabora no último sinxelo, Que facilidade. 

Desde fai 6 anos
"Coñecémonos desde hai seis anos ou así, cando el acababa de sacar a mixtape de 10/15 (2015) por colegas que temos en común en Vigo. Ao estar este ano os dous en Madrid, cadrou ir ao estudo sen pretensión de nada e desde cero; metémonos en cabina e xurdiu isto", rememora.

"Gusto polo risco"
A compenetración entre ambos é total. "Compartimos o gusto polo risco e por experimentar", afirma Sen Senra.

Comentarios