Xullo arroxa unha marca histórica na venda de coches na provincia

A porcentaxe aumentou o mes pasado un 24 por cento con respecto ao mesmo período de 2019. En Lugo vendéronse 510 automóbiles
Un vendedor le muestra el interior de un turismo a un posible cliente, en el concesionario Lugo Motor. XESÚS PONTE.
photo_camera Un vendedor móstralle o interior dun turismo a un posible cliente, no concesionario Lugo Motor. XESÚS PONTE

O mes de xullo despediuse cunhas cifras marca na venda de turismos e todoterreos novos nos concesionarios da provincia. A porcentaxe aumentou en Lugo nun 24 por cento con respecto ao mes de xullo de 2019, mentres que a media nacional unicamente sufriu un repunte do 3 por cento. En Galicia, o incremento chegou ata o 16 por cento na venda de vehículos a particulares.

Así as cousas, no anómalo mes de xullo vendéronse en Lugo 510 automóbiles, 347 deles a particulares e 156 a empresas. As cifras do ano pasado no mesmo mes foron de 408 unidades vendidas, 262 foron adquiridas por clientes particulares, mentres que as 146 restantes entregáronse a empresas.

Actualmente, os automóbiles con motores impulsados por gasolina e os híbridos son os vehículos máis demandados, cunha cota de mercado que rabuña o 80 por cento. A compra deste tipo de coches aumentou en Galicia nun 101 por cento o pasado mes.

Con todo, o buque insignia durante moitos anos, os diésel, sufriron un descenso significativo en vendas, cunha caída do 37 por cento respecto ao mesmo mes do ano pasado.

“Os clientes non puideron comprarse un coche durante varios meses polo peche e este efecto encoro impulsou a decisión de cambiar de coche"

Por outra banda, o plan Renove anunciado polo Goberno para a compra dun novo vehículo foi un dos condicionantes máis relevantes deste repunte en vendas “e ten marxe para ser máis determinante, xa que desde que estivo operativo acolléronse o 20 por cento das matriculacións”, matizan desde Faconauto, a patronal que integra ás asociacións de concesionarios.

Precisamente, os concesionarios esgrimen varios motivos para explicar un incremento nas vendas tan significativo nun ano marcado polo confinamento, un factor que supuxo o seu peche durante dous meses.

Benito Maior, responsable de vendas do grupo Breogán Motor, analiza esta situación de repunte desde un prisma temporal. “Os clientes non puideron comprarse un coche durante varios meses polo peche e este efecto encoro impulsou a decisión de cambiar de coche. Os clientes tiveron moito tempo para informarse e agora chegan ao concesionario coa decisión de que coche comprar tomada”, asegura Maior, quen ve “no tráfico de exposición”, un signo innegable deste excelente momento.

DEMANDA CONTIDA. Genaro Saavedra, xerente de Grupo L-Motor, asegura que este repunte mensual débese “ demanda contida”, que se deu durante os meses de confinamento forzoso.

O empresario manifesta que os vehículos diésel están en plena baixada e que a maior demanda de vendas prodúcese nos “coches con motores de gasolina, ao redor dun 70%, mentres que nos motores que funcionan con gasoil a porcentaxe baixa ata o 30 por cento”, conclúe Saavedra.

Comentarios