As obras para converter o corredor Lugo-Monforte en autovía empezan nunha semana

A conversión comezará por un tramo de 11,5 quilómetros entre A Pobra de San Xiao e o enlace con Sarria
Ethel Vazquez. PEPE FERRÍN (AGN)
photo_camera Ethel Vazquez. PEPE FERRÍN (AGN)

A conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, anunciou este mércores que as obras da primeira fase para converter en autovía unha parte do corredor que comunica Lugo con Monforte de Lemos comezarán a próxima semana, cun investimento por parte da Xunta de Galicia de 24,6 millóns de euros.

A conselleira fixo este anuncio no municipio de O Incio onde, acompañada polo delegado territorial da Xunta de Galicia en Lugo, Javier Arias, supervisou o dispositivo de vialidad invernal na rede autonómica de estradas desta provincia.

A conversión do corredor en autovía comezará por un tramo de 11,5 quilómetros, entre A Pobra de San Xiao (capital do municipio de Láncara) e o enlace Sarria centro, porque se trata da parte do trazado na que se rexistrou un maior incremento do volume de tráfico nos últimos anos.

Cando entre en servizo, será a primeira autovía de titularidade autonómica co seu trazado íntegro na provincia de Lugo.

O prazo de execución dese tramo é 24 meses.

Durante a súa intervención, a conselleira contrapuxo o "compromiso da Xunta de Galicia" coas obras públicas "como motor de reconstrución", fronte ao "abandono por parte do Goberno de España" das "necesidades da rede viaria de Galicia".

Nese sentido, expresou a súa preocupación pola desaparición de investimentos nos Orzamentos Xerais do Estado para a autovía Lugo-Ourense, a autovía dá Mariña ou a autovía Ourense-Ponferrada, unhas carencias que a Xunta "tratará de solucionar" mediante o "impulso" de "emendas" a esas contas.

Ademais, recordou que a Xunta de Galicia destina cada ano 50 millóns de euros á conservación da súa rede de estradas, precisamente para garantir a mobilidade en condicións "de máxima seguridade".

En canto ao plan de vialidad invernal, 120 profesionais, 22 camións e 1.700 toneladas de fundentes están listos para actuar en caso de necesidade nos 1.500 quilómetros de vías autonómicas na provincia de Lugo.

Comentarios