Unha firma palense lanza un catálogo de materiais de protección contra o Covid

Eme Inversia, dedicada á personalización de produtos, deseña máscaras, biombos ou ganchos para abrir portas sen tocalas
Uno de los modelos de mampara de Eme Inversia. EP.
photo_camera Un dos modelos de biombo de Eme Inversia. EP.

Eme Inversia, a firma de marcaxe téxtil e a personalización de produtos vinculada ao grupo Jim Sports, deu un xiro á súa produción coa creación dun catálogo de material de protección contra o Covid-19.

A oferta desta firma, asentada en Palas de Rei, inclúe unha gran variedade de deseños de máscaras, viseras de protección, señalética, biombos para mesas e mostradores e distintos tipos de xel desinfectante. Un dos obxectos máis rechamantes é un curioso gancho que serve para abrir portas sen tocalas, utilizar en ascensores sen risco, ou ben para sacar diñeiro do caixeiro ou pagar co cartón no supermercado sen levar a man ao teclado.

Entre a diversidade de máscaras inclúense as panorámicas, de camuflaje, con mensaxes ou as ideadas para empresas. Chaman a atención as comercializadas baixo os epígrafes ‘Onda Adn galego' e ‘Onda reflexión' con distintas frases, as do estilo pin up ou as dedicadas a equipos de fútbol. Outras teñen un deseño máis neutro. “Eme Inversia enfocouse á produción de equipos de protección ante a demanda xurdida por mor da pandemia”, sinalou unha portavoz do equipo de comunicación da firma palense.

O catálogo de Eme Inversia inclúe tres tipos distintos de viseras de protección, unha delas con diadema de metacrilato e outra abatible. As biombos son de mostrador, con soportes metálicos para mesa ou suspendidas. Tamén hai sinais para fixar as distancias de seguridade, con distintas cores e deseños. “Nas dúas últimas semanas envorcámonos na fabricación de biombos e señalética ante a inmimente apertura de establecementos comerciais”, indicaron fontes da empresa.

Este material de protección de Eme Inversia comercialízase a través das redes sociais e na súa páxina web www.emeinversia.com. A firma non se dedica á venda polo miúdo, senón que comercializa os seus produtos a través dos seus distribuidores e de distintas tendas. “Estamos facendo unha campaña de mailing e telefónica para informar a potenciais clientes deste catálogo contra ou Covid-19”, precisan desde a empresa. “Non caso de que un cliente contacte connosco, redirixímolo ás firmas que venden ou produto”, engaden.

Comentarios