Un ancián de Baralla leva dez días sen teléfono pese ao risco que corre polo seu Epoc

Sofre unha avaría no fixo e na súa casa non hai cobertura de móbil de Movistar, que ía darlle prioridade á avaría pero aínda non a arranxou
José González, con su esposa, en su vivienda. EP
photo_camera José González, coa súa esposa, na súa vivenda. EP

Un teléfono avariado pode converterse nun factor de risco. é o que lle sucede a José González, un veciño de Baralla enfermo de Epoc (Enfermidade Pulmonar Obstructiva Crónica), que leva dez días sen este servizo básico. Esta circunstancia pon en perigo a súa vida ante a imposibilidade de chamar unha ambulancia para trasladalo con urxencia ao hospital se sofre unha crise.

Este ancián, de 85 anos, ten sen liña o fixo e o núcleo de Traspena, onde reside, non conta con cobertura de telefonía móbil con Movistar, cuxa sinal non se capta ata preto de dous quilómetros do seu domicilio. Esta incomunicación poden xerar atrasos na chegada dun vehículo sanitario e levarlle a vivir unha situación de extrema gravidade.

González ten unha máquina de osíxeno en casa, pero o aparello resulta insuficiente “cando lle falta vida e hai que levalo para que lle apliquen osíxeno no hospital”, segundo explica a súa filla Carmen, residente en Lugo. A última vez que o internaron de urxencia foi a principios do mes de marzo. Entón estivo unha semana no Hula, de onde saíu pouco antes de que o Goberno ditase o estado de alarma polo coronavirus. A súa patoloxía convértelle, ademais, en poboación de risco ante a pandemia.

Carmen González solicitou a Movistar hai once días o arranxo da liña telefónica, pero aínda non ten solucionado o problema. Un operario da compañía desprazouse este domingo á zona, “pero non para reparar o noso teléfono. A miña irmá, que vive cos meus pais, díxome que non recibira a orde de facelo”, precisou.

A incomunicación agrávase no domicilio de José González e da súa esposa por mor da crise do Covid-19

CONTRADICCIÓN. Aínda que a compañía respóndelle a Carmen que ten solucionada a avaría, en realidade non é así. A situación resulta máis chocante se se considera que a empresa lle comunicou que a reclamación do seu pai era “prioritaria, ao ser unha persoa de alto risco no caso de contaxio de Covid-19. O pasado mércores mandaron unha persoa para arranxar o router, pero xa lles dixemos que ese non era o problema e seguen sen facer nada”, indica a filla do afectado. No propio núcleo de Traspena e no próximo de Vilasantar hai outras dúas vivendas con problemas no servizo telefónico.

A incomunicación agrávase no domicilio de José González e da súa esposa por mor da crise do Covid-19. “Co estado de alarma, estar en contacto coa familia é difícil, pero a cuestión agravar se non dispoñen de teléfono e tampouco lles funciona a wifi”, subliña Carmen González.

A indignación desta muller é aínda maior cando precisa que “a compañía non desconta na mensualidade vos días que levamos sen servizo”.

Comentarios