Unha vivariense denuncia que Iberia abandonou aos seus fillos menores nun aeroporto de Londres

A nai cre que os nenos puideron caer en mans "de calquera desalmado" no canto de atopalos a policía Quere saber o protocolo que segue a compañía e reclama accións disciplinarias contra a persoa responsable

Policías observando el intenso movimiento en el aeropuerto de Heathrow en Londres. AMA
photo_camera Policías observando o intenso movemento no aeroporto de Heathrow en Londres. AMA

Unha vivariense, Cristina Prieto González, está indignada con Iberia, á que acusa de deixar sos no aeroporto de Heathrow (Londres) aos seus dous fillos, de 11 e 9 anos, o que considera unha "irresponsabilidade moi grande". A afectada, que aínda ten o susto no corpo, asegura que o peor foi "non poder falar con alguén a quen pedir explicacións polo ocorrido, pois os deixaron tirados no aeroporto".

A vivariense utilizara antes o servizo de acompañamento de menores, pero con Vueling, que agora non presta ese servizo e non tivo ningún problema. A muller recorreu ao mesmo para que os nenos puidesen visitar á súa avoa en Viveiro. Esta vez contratouno coa liña de baixo custo española e a súa irmá Toñi acompañou aos mozos ata o aeroporto de Asturias, entregándollos na porta de embarque ao persoal de Iberia tras asinar o documento correspondente.

Cristina Prieto aclara que utilizou este servizo "por necesidade, non porque me apeteza", xa que é viúva e vive e traballa en Londres. "É o único xeito que teño de asegurarme de que os meus fillos chegarán ao seu destino". Os menores partiron este mércores pasado, día 1, ás 18.45 horas desde o aeroporto de Asturias.

A nai explicou que "a miña sorpresa foi cando aterrou o avión ás sete e dez da tarde (hora local) e os nenos non saían. Non me preocupei porque Heathrow ten moito tráfico, leva un tempo porque hai moita distancia ata a saída e eles son os últimos en desembarcar da pasaxe, porque teñen que acompañalos". Pero, de súpeto, Cristina recibiu unha chamada da Policía.

A axente preguntoulle o seu nome completo e explicou que a chamaba porque "teño aquí aos seus fillos, entendo que os deixou baixo responsabilidade da liña aérea", engadiu. Expuxo que un compañeiro seu acháraos. Ademais, preguntoulle onde estaba e indicoulle que el llos achegaba.

O axente, que abandonou o seu posto para facerse cargo dos nenos e entregarllos á súa nai, díxolle que cría "inaceptable" o ocorrido e suxeriulle que presentase unha reclamación e que pedise responsabilidades.

PERIGO. A vivariense foi consciente do perigo que puideron correr os seus fillos. "Calquera adulto puido collelos, levaban consigo o pasaporte e a documentación nunha bolsa". Percorreu a terminal 3 en busca dunha explicación, pero non a obtivo. Dirixiuse a British Airways, firma da que depende, e remitírona á española.

 

Demanda 
"Pagas un servizo que non recibes e parece que non vai con eles. É incrible que traten aos nenos peor que a unha maleta"

Cando chamou a Iberia, "dicían que só vendían billetes ou facían cambios e devolucións". Solicitou que a pasasen cun supervisor, pero lle dixeron que estaba moi ocupado e suxeríronlle pór unha queixa na web. A resposta automática foi: "Porémonos en contacto con vostede en 21 días laborables". "Pagas un servizo que non recibes —costa 65 euros— e parece que non vai con eles", quéixase. "É incrible que traten a nenos peor que a unha maleta".

Os nenos explicáronlle que ao aterrar indicáronlles que unha persoa de terra recolleríaos. Ao parecer, asinou os documentos, díxolles que seguisen as liñas amarelas e que se se perdían buscasen a alguén con uniforme morado, como ela, para pedir axuda. Así, chegaron á cola de Inmigración, onde os achou un axente, pero puideron caer en mans "de calquera desalmado", di a nai.

Fallo
"Non sei onde se perdeu a cadea de custodia, non quero que isto lle pase a outro, porque aínda teño o susto no corpo"

Cristina Prieto esixe unha explicación, quere saber que protocolo segue a compañía e reclama accións disciplinarias contra a persoa que deixou sos aos nenos. "Non seI onde se perdeu a cadea de custodia, non quero que isto lle pase a outra persoa, porque aínda teño o susto no corpo. A sorte é que "son bilingües, están afeitos viaxar e a orientarse no aeroporto".

A denuncia do sucedido nas redes sociais motivou unha chamada este xoves pola mañá, máis de doce horas despois, dunha responsable de relacións cos clientes, que lle pediu desculpas e solicitoulle as horas e números de teléfono aos que chamou para saber quen non lle atenderon.

Comentarios