Sargadelos denuncia que o deseñador Jonathan Adler copia a súa iconografía

Unha seguidora da empresa en Nova Zelandia advertiu desde alí á firma mariñá
Artículos de Adler, a la izquierda, y el bolso de Sargadelos, a la derecha. SARGADELOS
photo_camera Artigos de Adler, á esquerda, e o bolso de Sargadelos, á dereita. SARGADELOS

A empresa Sargadelos denunciou que a prestixiosa firma do deseñador Jonathan Adler ten unha liña de produtos que, asegura, imita a súa iconografía, tanto nos motivos xeométricos como na reprodución das cores.

A firma mariñá explicou que renunciou a presentar unha demanda contra a neozelandesa porque segundo explicou o seu conselleiro delegado, Segismundo García, é unha situación parecida á que xa lles pasou con Dolce&Gabbana e indicou que os procesos xudiciais neses casos son complexos e con poucas opcións de prosperar. A circunstancia de que sexan a nivel internacional complica estas denuncias.

No entanto, Segismundo García si decidiu tomarse con humor a situación e dixo sentirse "moi agradecido de que un deseñador do prestixio de Adler non só se fixe en nós senón que ademais decida copiarnos".

Neste caso, o que sucedeu foi que unha seguidora de Sargadelos de Nova Zelandia atopouse nun establecemento comercial con estes deseños de Adler e desde devandito país púxose en contacto cos responsables da empresa galega para advertirlles de que se estaban comercializando eses produtos coas súas imaxes.

Nos últimos meses a empresa mariñá está a conseguir bos datos económicos

"As formas e as cores comercializadas por Sargadelos nos seus modelos Monférico xa foran motivo de polémica por o seu notable parecido coa última colección de home de Dolce&Gabbana", explicaron desde Sargadelos para indicar o que sucedera con este tipo de modelo, copiado por segunda vez.

Neste caso a situación detectouse desta forma pero máis aló dela Segismundo García explica que é unha mostra da puxanza que aos poucos vai alcanzando Sargadelos.

Como mostra de devandita expansión puxo dous exemplos concretos que son o inmediato desembarque de Sargadelos en Rinascento de Milán no mes de setembro e, ademais, en palacio Ferro de Cidade de Méjico en outubro.

CONSOLIDACIÓN. Estes dous casos son só dous exemplos da consolidación dos bos datos que foi conseguindo a empresa nos últimos meses.

Unha das claves deses resultados é a diversificación que foi emprendendo aos poucos desde a chegada de Segismundo García á empresa. O deseño de novos produtos, coidados ao máximo e con garantía de calidade, fixo que Sargadelos fose remontando e estea en boa situación.

Comentarios