A comida provoca queixas dos usuarios da vivenda comunitaria da Pontenova

Aseguran que case non comen nada de carne, que os alimentos son de baixa calidade e que se repiten os mesmos con moita frecuencia. Benestar asegura non ter queixas formais pero que a comida está supervisada e é de calidade
Tres de los usuarios que se quejan de esta situación. P.V.
photo_camera Tres de los usuarios que se quejan de esta situación. P.V.

Varios usuarios da vivenda comunitaria da Pontenova expresaron as súas queixas polo que cualifican de "baixísima calidade" da comida que están a recibir desde hai un tempo. Explican que reciben de forma repetitiva os mesmos alimentos "con zanahorias practicamente  todos os días, que xa lles estamos collendo teima".

Ademais, indican que hai "fallos moi gordos como cando chega tan salgada que non se pode comer ou como cando non ten absolutamente nada &de nbsp;sal, coma se fose para unha persoa con problemas".

Aseguran que isto non é todo e engaden que "as fabas que mandan ás veces están durísimas" e "os callos son de lata e son malísimos. E a carne, nin a cheiramos". Tamén expresan as súas queixas polo estado en que chega a miúdo a froita e outros alimentos como o repolo "coas partes do centro tan duras que non podemos masticarlas", entre outras queixas  parecidas.

Os callos son de lata e son malísimos. E a carne, nin a cheiramos"

Segundo aseguran tres dos afectados, Manuel Pérez, José dá Cruz  e Manuel Dopazo, estas queixas trasladáronse a unha inspección que acudiu ao centro hai días "e nos aseguraron que as ían a estudar e trasladalas para melloralas, pero non se fixo nada".

Dubidan  tamén de que na consellería "saiban de verdade o que está a pasar, porque isto vén dunha empresa de Silleda". Din que  como consecuencia, "ás veces temos que saír a comer fóra, e iso é inxusto". Tamén dubida de que a furgoneta na que chegan os alimentos sexa a adecuada para mantelos en bo estado desde que saen de Sillega e chegan á Pontenova.

A consellería dubida da denuncia

Fontes da Consellería  de Benestar Social, onde se enmarca o Consorcio Galego de Igualdade e Benestar, titular destas vivendas, aseguran non  ter constancia de ningún tipo de queixa e que, cando a fagan, estudarana.  

Con todo, recalcan que a comida é igual para todos os centros e vivendas comunitarias e que está supervisada por médicos, nutricionistas e os seus técnicos. Recalcan que non poden entrar en temas como a cantidade de sal  de días concretos pero recordan que, ademais, as comidas están adaptadas ás prescricións  médicas que precise cada usuario individualmente.

Comentarios