O grupo Eroski abrirá o xoves en Burela un novo supermercado na zona de O Perdouro. Un local, á entrada da localidade desde Foz, no que se cumpre un dos compromisos propios da cadea, o de ofrecer unha ampla variedade en fresco. Un dos seus principais reclamos será, de feito, o peixe que lles chegará a diario da lonxa local, pois os produtos de proximidade, e os galegos, son unha dos seus acenos de identidade.
Así, ofreceranse pan, empanadas e doces de tres panaderías lucenses, ao que se sumarán unha ampla gama de pan e bollería propia "nos novos fornos con varias fases que permiten un acabado óptimo", explica o técnico Ana Martínez. A súa homóloga en carnicería, Pamela López, recoñece que o 80 por cento do que terán á venda ou é de orixe galega, que chega ao cen por cento no caso da tenreira. Os produtos que se servirán tanto en corte como en envasados, cuxa venda se incrementou considerablemente pola pandemia, porque se reducen as frecuencias de compra, pero énchese máis a cesta.
Unha tendencia para a que se converte en ideal un supermercado destas características, cunha amplísima oferta ao longo e ancho dos seus 1.750 metros cadrados, que inclúe desde quince ramplas de froita e armarios pechados para verduras e hortalizas, unha gran gama en xamóns —con descontos na súa apertura— e charcutería, conxelados ou adega. A iso sumarán unha perfumería con asistente e a opción de preparar cestas e agasallos personalizados, que tamén se estende a outras seccións.
O local conta ademais cunha ampla zona de aparcadoiro, con 150 prazas, 70 delas en subterráneo, e poderase acceder á zona de compra en ascensor ou en travelator, que permite que os carros se enganchen na rampla e levalos sen esforzo, unha das novidades do local, xunto cunha máquina de quendas á entrada válida para as diferentes seccións e catro autocaixas das once liñas preparadas.
"Cremos que era algo que a xente estaba demandado, ter un sitio cómodo para aparcar e poder facer unha compra completa con tranquilidade e cunha ampla oferta", conta o xefe de zona de Eroski, Pedro Fraga, quen destaca sobre todo a investimento realizado no túnel de frío, que permite que a mercancía se descargue e se garde en cámaras independentes e conectadas cada unha delas coa súa sección, "o que axuda a manter a trazabilidade da cadea de frío e que a mercancía nunca pase por tenda", apunta.
Medio centenar de persoas, o 80 por cento mulleres, traballarán nunha tenda das chamadas e de atracción, pois xerará movemento de xente doutros concellos ata Burela. O establecemento, que ofrece servizo a domicilio, abrirá xa en horario habitual, de nove e cuarto da mañá a dez menos cuarto da noite.
Recursos. Os camións que serven a diario levan o cartón