La música volverá en julio a tomar las calles de Viveiro

De Ruada apuesta por actuaciones sorpresivas sin aglomeraciones
Una actuación de Cé Orquesta Pantasma. X.PONTE
photo_camera Una actuación de Cé Orquesta Pantasma. X.PONTE

La delegación de cultura del Concello de Viveiro avanzó la convocatoria de un proyecto cultural denominado De Ruada con el que este verano sacarán la música a la calle con dos matizaciones importantes: será priorizando tanto el factor sorpresa de las actuaciones como la garantía del distanciamiento.

De Ruada tiene como eslogan Cultura rúa para a xente das rúas y tendrá lugar los sábados de julio en las calles de Viveiro, Celeiro y Covas. Su formato será el de un pasacalles "que pretende que a cidadanía se atope coa música por sorpresa garantizando a distancia social".

La concejala de cultura, Lara Fernández, recuerda que se vio obligada a recolocar los espectáculos de gran formato para el año próximo "e mantendo o compromiso coa cultura e o sector cultural propoñemos unha alternativa para continuar coa programación cultural do Concello, mentres non se retoma a nova normalidade cultural prevista para o outono deste ano".

La edil dice que así nació De Ruada, "un proxecto pioneiro que explora outros formatos de facer cultura, de entreter e manter a tradición dunha programación cultural sólida e de calidade no municipio". La alcaldesa, María Loureiro, se mostró satisfecha con el formato que, dice, "terá en conta as recomendacións sanitarias e a necesidade de preservar a saúde, temos que manter a actividade cultural e de ocio durante o verán, polo que apostamos por esta iniciativa de animación das rúas. Será unha gran sorpresa para todos".

Para el próximo mes de julio apostaron por cultura gallega hecha en Galicia de la mano de grupos como Organeta, Os Bregadiers, Cé Orquestra Pantasma o Latexo Percusión, que ofrecerán a viveirenses y foráneos una programación que mezcla los ritmos e instrumentos tradicionales con propuestas más vanguardistas y ritmos de swing, jazz y rock.

Además, el Concello trabaja ya en la prolongación de esta actividad en agosto "para o que se baralla a incorporación na axenda cultural de grupos e outras propostas locais".

Comentarios