Un Clio de mans e sensacións

Dani e Ramona gozan da edición limitada e numerada F1 R27 de Renault Sport pero el agora ten en mente unha autocaravana
Generated by  IJG JPEG Library
photo_camera Ramona Markowicz e o Clio. D.V

Poñamos que vostede conduciu un Nissan Tino ou outro dos centos de modelos que non pasarán á historia da automoción. Seguramente deu bo servizo pero case ninguén se acordará de tal coche. Con todo, con só dicir Clio, a maioría de automobilistas saberán encadralo en Renault e incluso porán o apelido Sport. E se falamos da edición especial F1 R27 que a marca francesa lanzou para celebrar o seu paso polos circuítos, xa estamos noutro nivel.

Coincidimos cun deles, propiedade de Dani Teijera e que tamén conduce Ramona Markowicz, quen habitualmente se move nun utilitario coreano. O halo deportivo do Clio, con esta estética, non decaeu cos anos.

Non porque sexa cómodo -ao contrario se hai fochancas-, nin consuma pouco, ou teña as tecnoloxías máis avanzadas do momento senón porque son máquinas manexables onde non importa tanto a electrócnica. é para gozar ao volante nalgunhas ocasións. Dani tivo antes un Audi S3 de 300 CV que o vendeu por pouco uso nun determinado momento da súa vida e que, recoñece "ganáballe en todo ao Clio menos nas sensacións. O Audi era máis rápido, máis cómodo, con tracción total Quattro pero non transmitía coma este Renault, era como levar un A-8".

O Clio Sport si está pensado para 'informar' de todo o que pasa baixo as súas rodas e para iso ten un chasis moi ríxido, con reglajes exclusivos, amortiguación máis dura do habitual e uns asentos Recaro propios de competición. E outros moitos detalles dos que se utilizaban no Clio Cup dos circuítos.

Os pneumáticos semi-slicks, os freos Brembo con discos ventilados e catro pistones diante abundan no carácter deste coche do 2009 pero que segue sendo plenamente actual e "nunca vai perder valor", di.

Xa falamos aquí do Clio Williams e houbo unha edición limitada en honra a Jean Ragnotti moi lixeira e rápida. Incluso o Clio Sport de 182 CV, anterior a leste e coas dúas saídas de escape no centro (aquí van ao extremo do deflector), tiña gran "pegada" pero no F1 R27 pódese adiviñar a experiencia de redondear curvas e levar o motor alto de voltas.

O par máximo está 5.550 rpm así que sen pisar ou sen o seu cambio de relacións curtas sería tan muermo como un Tino. "Para traballar teño unha furgoneta e agora estou noutro momento, quero vender ou Clio e comprar unha autocaravana", recoñece Dani, con outros plans e que encomia tamén os motores, interiores e carrocerías que traen agora os Mercedes ou BMW: "Antes tingan interiores bastos pero un E220 por exemplo ten xa unha liña moi bonita e acabados modernos".

Pero agora a súa idea é acceder á autocaravana e deixar o Clio do alerón, do motor bravo, considerable ruído mecánico, gran estabilidade e rodas anchas noutras mans. Porque ademais é sinxelo de conducir, ao contrario que modelos similares ou de tracción traseira nos que se necesita máis "tacto".

Se o ven pasar, teñan a certeza de que están ante un coche divertido co pedal, como case todo o que axuste Renault Sport, que nos novos de chasis Cup monta diferenciais de deslizamiento limitado e ten un Megane RS de 300 CV.

Motor
Imagen del motor. D.V
Imagen del motor. D.V


Combustible. Gasolina

Cilindrada. 1.998 cc

Potencia. 200 CV

Par máx. 215Nm/5.550 rpm

Freos. discos ventilados/sólidos
Transmisión

Caixa de cambios. Manual 6 vel

Tracción. Dianteira
Prestacións
Velocidade máxima 215 km/h A br
Aceleración 0-100 6,9 seg

Consumo mixto 8,5 l/sport 17 l.

Comentarios