viernes. 28.01.2022 |
El tiempo
viernes. 28.01.2022
El tiempo

O COCHE DA SÚA VIDA

O C3 AirCross, un coche práctico e Made in Spain

Jenny Romero, con su C3 AirCross. JOSÉ Mª ÁLVEZ
Jenny Romero, con su C3 AirCross. JOSÉ Mª ÁLVEZ
Jenny Romero necesitaba carné e un vehículo privado para desenvolverse durante a pandemia. E elixiu un Citroën en grao sumo polivalente

¿Que coche merca unha condutora novel? Moitos estaremos a pensar nun pequeno, probablemente de segunda man, pero Jenny Romero Atoche decidiuse por un Citroën alto e diésel que son varios coches á vez pois no deseño de formas cadradas do segmento B-SUV cabe un compacto, un todocamiño e un monovolume. Pero, o máis importante, é práctico e responde as necesidades de desprazamento da súa familia e emprego.

De orixe peruana e con dez anos xa de residencia en Burela, a pandemia empuxouna a conducir pasada a trintena. Lanzarse ás estradas dáballe medo, recoñece: "Eu tíñalle terror, temía chocar ou atropelar a alguén pero o meu esposo animoume. Él non necesita o carné, traballa no mar pero coa pandemia deixou de funcionar o autobús que recollía ao neno para levalo ao colexio Vista Alegre e entón vin a necesidade de dispor de coche".

Tras superar o exame teórico, o período de prácticas tamén o partiu o covid. "Logo de 7 meses —explica—, xa case o esqueceu pero retomei as clases e fixen bastantes aínda que Marcelino de Autoescola Burela axudoume bastante".

Agora vai sempre moi concentrada ao volante do Citroën C3 AirCross 1.6 Blue HDI pois ao examinarse foi o descoido de tocar un pouco o bordo, cando xa tiña superada a proba, o que a obrigou a volver dez días despois ao exame. "Na porta do forno queimouse o pan", comenta con humor Jenny, que antes de vir a España apenas reparara na automoción da súa Tombes natal e nin sequera lle preocupou no seu paso por Lima. Agora pode moverse moi de mañá cara ás súas tarefas de limpeza nun estaleiro ou polas empinadas e saturadas costas na zona de colexios e institutos para levar ao seu cativo de tres anos. "Ao principio ía ben cedo sobre as oito porque se non púñame nerviosa con tanto coche; temía que se me calase, pero supereino pronto". Recoller ao seu sobriño en Viveiro e outras viaxes que antes facía en bus ou en tren —servizos que tamén se viron afectados pola pandemia—, agora soluciónaos cun coche que "gasta moi pouquiño, adoito encher 20 euros e con tres vou e veño de Viveiro. Ademais, ten os mantementos moi espaciados". A destacar tamén que é un coche fabricado en España, antes na PSA de Villaverde (Madrid) e agora na fábrica Opel de Stellantis en Figueruelas (Zaragoza).

O C3 Aircross viuno por internet e elixiuno ela mesma nun concesionario da Coruña, entre outros modelos que lle ofrecían. "É cómodo, non me sinto apertada e hai pouco fun a Lugo cunha néboa moi espesa na autovía, parecía que andaba nas minchas, pero chegamos e de noite volvemos ben co GPS", explica.

A visibilidade a bordo é a propia dun coche alto, como ocorre cos SUV, o que tamén axuda a aparcar. Como derivado dun compacto, é moi urbano. Outra vantaxe nunha vila como Burela que a Jenny gústalle para vivir: "É tranquilito, aínda que o que máis me sorprende da vida en España é que non abra case nada en domingo". Gustaríalle viaxar a París pero non se ve aínda indo por estrada.

Por agora segue coa L na luneta traseira. "Ás veces cae", sorrí ao contar a experiencia de todos os noveis con devandito sinal. Espera que lle dure moitos anos o C3 e no futuro gustaríalle "un coche con teito panorámico, e con cambio automático".

O C3 AirCross, un coche práctico e Made in Spain
comentarios