Ana Pontón reclama a la Xunta desde Ribadeo 700 millones en ayudas a los más necesitados

La líder del BNG considera más pertinente que nunca su propuesta de una tarifa eléctrica especial para Galicia y dice que "hai que poñela xa sobre a mesa"
Ana Pontón, durante su visita a Ribadeo viendo las 'Pedras da Memoria', que recuerdan a los represaliados del franquismo. AMA
photo_camera Ana Pontón, durante su visita a Ribadeo viendo las 'Pedras da Memoria', que recuerdan a los represaliados del franquismo. AMA

La portavoz nacional del BNG y líder de la oposición en Galicia, Ana Pontón, reclamó desde Ribadeo medidas urgentes para aliviar la situación económica que asegura que está asfixiando a miles de familias, jubilados, autónomos y pequeñas empresas de forma muy especial.

Por eso, aunque reconoció como buena la subida del Iva a las eléctricas decretada por el Gobierno central, exigió más medidas de calado y que la Xunta “saia do seu letargo” añadió que “aínda que levamos meses cunha crise de prezos acusada, non tomou unha soa decisión no ámbito das súas competencias” para aliviar esa situación.

Lo que su grupo propone es “un plan de 700 millóns de euros para axudar a quenes o pasan peor: xente coas pensións máis baixas, os que reciben a risga ou familias que ven como se encarecen os gastos básicos de vivenda e polo menos poidan aliviar un pouco a carga que teñen".

Ana Pontón considera esto “absolutamente necesario” porque dice que ahora mismo “as grandes eléctricas estanse forrando” mientras “a xente sofre moitísimo, pero sabemos que nesta crise hai quen gaña e hai quen perde, e as eléctricas sempre gañan”.

Por eso reclamó de nuevo la tarifa eléctrica especial para Galicia “como productor de electricidade. Hai que apostar por poñer eso sobre a mesa e crear unha tarifa diferenciada como compensación polos custes ambientais que sufrimos. E isto non é nada novo, é algo que xa existe en Alemaña, Suiza ou o Reino Unido e ademáis é de xustiza social”.

La responsable nacionalista también consideró muy importante intervenir el mercado “establecendo un máximo para a luz e os carburantes” porque dice que en este momento es algo imprescindible para detener una escalada de precios que ve que sigue imparable “e moi perigosa”.

Comentarios