Adif logrou retirar o tren accidentado no Barqueiro

A circulación estivo interrompida na liña de ancho métrico de Feve entre Ribadeo e Ortigueira ata as nove da noite do venres e renovouse tras finalizar a reparación das vías
Los vagones del tren descarrilado en O Barqueiro. JM PALEO
photo_camera Os vagóns do tren descarrilado no Barqueiro. JM PALEO

Persoal técnico e operarios do Administrador de Infraestruturas Ferroviarias (Adif) continuaron durante todo o día do venres coas tarefas necesarias para retirar o tren que descarrilou en O Barqueiro coa axuda dunha máquina propulsada. Desde a firma destacaron que "están a traballar sen descanso para poder solucionar a incidencia no menor tempo posible".

Unha vez retirado o vehículo que se saíu das vías, repararon os danos ocasionados nas mesmas. A previsión consistía en terminar os traballos a última hora da tarde para renovar a circulación na liña férrea que conecta Oviedo con Ferrol, no tramo comprendido entre Ribadeo e Ortigueira, algo que se produciu ás nove da noite.

A actuación levou máis tempo do previsto inicialmente, debido a que o vagón do tren que chocou co alicerce dunha ponte ou paso elevado existente sobre a vía, quedou encajonado baixo devandita infraestrutura, o que supuxo unha dificultade engadida.

RECUPERACIÓN. Doutra banda, as tres persoas que resultaron feridas o contratempo evolucionan ben. A interventora xa foi dada de alta, a viaxeira que resultou ferida leve tamén e o maquinista recupérase satisfactoriamente tras sentirse mal xusto ao culminar a operación de liberación dos pasaxeiros, varios dos cales quedaron atrapados uns 40 minutos nun dos vagóns.

A Plataforma pola Defensa do Ferrocarril demanda un bo mantemento das instalacións para reducir estas incidencias

A situación en que quedou o tren tras impactar contra o ponte provocou que fose necesaria a extracción de parte dos viaxeiros polo lateral, unha vez que conseguiron desbloquear as portas, aínda que o espazo existente era escaso ao quedar o vagón moi próximo á parede. Os dous vagóns que compuñan o tren quedaron desemparellados e resultaba inviable que os viaxeiros pasen dun ao outro para abandonar o vehículo.

Pola súa banda, a Plataforma pola Defensa do Ferrocarril Ferrol-Ribadeo recoñece que aínda que sempre cabe a posibilidade de que se produzan accidentes, "é máis probabale se hai árbores de 40 metros á beira dás vías, se non se manteñen as trincheiras en bo estado nin se limpan as gavias".

O colectivo defende que realizando un bo mantemento das instalacións este tipo de incidencias ocorrerían con menor frecuencia. A plataforma denuncia que "non Ave gástanse inxentes cantidades de diñeiro mentras que nas liñas convencionais non invístese case nada".

Comentarios