Acisa pide que a ponte se expoña en clave de consumo local

O colectivo recibe uns 75.000 euros da Xunta para os programas que desenvolve ao longo do ano polo Centro Comercial Aberto
Presentación de una campaña estival de Acisa. EP
photo_camera Presentación dunha campaña estival de Acisa. EP

A chegada da ponte do Pilar o próximo fin de semana fixo que desde Asociación de Comerciantes (Acisa) lanzásese unha mensaxe á cidadanía do municipio con obxecto de que durante eses días consúmase en clave local para axudar ao comercio e á hostalería do municipio.

O presidente de Acisa, Francisco Iriarte, pide que a xente "saia a tomar algo por Ribadeo e faga compras de face á tempada de outono e inverno, e como non, para desfrutar dá nosa gastronomía". De modo especial Iriarte pide que se visiten Rinlo ou o barrio de Porcillán, dous lugares que entran nos proxectos vila mariñeira e barrio mariñeiro, que cualifica de especiais "", onde se pode gozar dunha paisaxe única "e onde pódese pasear ao aire libre desfrutando dá brisa do mar, e deleitarse cunha gastronomía de alta calidade, con produtos excepcionais dás nosas costas. Ademais, en todos vos locais pódese contemplar unha exposición fotográfica de como eran ditos lugares non pasado, sempre por suposto con todas as garantías de seguridade".

Desde Acisa tamén fan fincapé nese aspecto, que "todos vos negocios cumpren as normas de seguridade e prevención coas garantías do selo Ribadeo Seguro para ofrecer aos seus clientes unha experiencia 100% segura".

Por todo iso, confían en que durante a ponte en Ribadeo póidase "traballar ben", porque son unhas datas, tal e como explica o presidente de Acisa, nas que "moita xente aproveita para visitar a vila e a súa contorna. Todo dependerá dá evolución dá pandemia lestes días. Se todos seguimos e cumprimos coas indicacións sanitarias a nova normalidade non ten porque complicarse".

O xerente de Acisa, Jesús Pérez, precisa sobre a relación coa Xunta que están "moi satisfeitos co traballo que se realiza a través desas axudas"

AXUDAS. Acisa recibe uns 75.000 euros en axudas da Xunta de Galicia, ao redor de 35.000 para financiar campañas e o resto derivados da achega autonómica ao Centro Comercial Aberto, do que forman parte máis de 90 establecementos comerciais dos 170 socios que integran Acisa.

Así, a través desta subvención, Acisa recibe un total de 40.005 euros "que é ou importe máximo que pode recibir un Centro Comercial Aberto, grazas á exitosa implantación que ou CCA ten en Ribadeo". Con respecto ao seu destino, o presidente de Acisa explica que serven para facer fronte a gastos "moi importantes, como son dávos xerencia e a oficina, como por exemplo ou cambio dá sede dá asociación, a xestión dá nosa páxina web, a sinalización comercial dúas establecementos asociados e por suposto as campañas de dinamización comercial e fidelización".

Ademais apunta que esta subvención se fixo especialmente importante nesta campaña "ao ser un ano tan convulso para a nosa actividade". Iriarte indica que deste xeito poden custear campañas "como a do Nadal, coa árbore dá praza de San Roque, a carpa dá pista de Ribaxogo, ou concurso de decoración do pasado ano, a festa do comercio, ou día dous namorados, as campañas de aforro de combustible, ou día do pai, ou día dá nai, as rebaixas de inverno e verán, as campañas de concienciación e vos servizos que se prestaron vos socios durante ou confinamento e a desescalada".

O xerente de Acisa, Jesús Pérez, precisa sobre esta relación coa Xunta que están "moi satisfeitos co traballo que realízase a través desas axudas", que nas actuais circuntancias supón "un apoio aínda maior". "Neste ano, ademais desta axuda, a Xunta vén colaborando connosco dende ou inicio dá pandemia dun xeito especial", concreta.

Comentarios