Influencer da motosierra

A meirega Laura Vallejo deixou os fogóns para converterse na primeira muller operador forestal da provincia. Este perigoso traballo abriulle as portas da popularidade: é imaxe de Husqvarna e suma miles de seguidores nas súas redes sociais

2019070816540574473
photo_camera Laura Vallejo, cunha das súas motosierras, EP

NIN PINTALABIOS, nin máscaras de pestanas nin eyeliners. Os útiles cos que se manexa diariamente e que lle han granjeado miles de seguidores nas súas redes sociais pesan algúns quilos máis e non son os que habitualmente utilizan as mozas da súa idade.

Laura Vallejo, de 25 anos e natural de Cabana (Meira), converteuse na influencer da motosierra, a procesadora forestal e o autocargador. Unhas ferramentas ás que se achegou da man da súa parella hai xa dous anos e que a converteron na primeira muller operador forestal da provincia de Lugo.

"Hoxe, que eu saiba, hai unha rapaza en Ourense e outra en Santiago. En Galicia non hai máis operador forestais. Eu fixen un curso e empecei a traballar co rapaz, ao principio chamaba a atención, agora cada vez menos", di Laura, "orgullosa" por dar o paso de deixar os fogóns e iniciar unha nova andaina profesional que lle deu algunhas das alegrías máis grandes da súa vida.

"Trabellei catro anos en varios restaurantes en Lugo despois de estudar ou ciclo medio de cociña. É un traballo moi escravo, para min empezar non monte foi unha liberación. Sempre estás fóra, manexas vos teus horarios...", vai enumerando a influencer rural, sobre unha profesión que ten moitas bondades pero que tamén é moi "perigosa".

"Teño asumido que é unha profesión de risco. As árbores son moi pesadas, as máquinas moi grandes e pode xurdir calquera problema polo desnivel do terreo", explica a moza meirega, que trata sempre de non confiarse e ir con pés de chumbo. "Vou amodo con todo porque ou accidente pode aparecer cando menos ou esperas", engade.

O feito de ser unha das poucas mulleres nesta profesión, xunto coa súa asombrosa destreza tallando árbores, foille abrindo aos poucos as portas dunha popularidade crecente.

"En Instagram teño máis de 4.000 seareiros e tamén abrín un Facebook para a xente do sector forestal de máis idade e que non emprega outras redes sociais", explica a meirega, que conta entre os seus seguidores con xente de Noruega "e Suecia".

"Neses países ou sector forestal é moi forte. Tamén hai máis abrandares e a través dás redes podemos comunicarnos, intercambiar consellos e facer calquera consulta. Funciona moi ben", indica Laura, que se estreou como imaxe de marca fai un par de meses.

"Por mor de saír en varios medios de comunicación púxose en contacto comigo a directora de mercadotecnia de Husqvarna en España", avanza a operadora forestal, á que lle propuxeron subir fotos con ferramentas e roupa da marca, como tantas outras influencers fano con produtos de beleza ou complementos.

"Non preparo moito as cousas, saco as fotos como van xurdindo unha vez que recibo vos produtos", explica Laura, feliz por dispor das últimas ferramentas do mercado. "É un material moi caro, a motoserra xa vale uns 1.000 euros e as pezas de roupa poden chegar aos 100", reflexiona a moza, á que lle gustaría seguir durante moitos anos dedicada a este sector. "É moi cambiante, vos prezos están moi axustados, pero gústame e son feliz facendo ou que fago", conclúe cun sorriso.

Comentarios