El spot del Friulio de la productora 60 Ráfagas cautiva al público de Florida

El anuncio diseñado por la firma audiovisual de Gloria Tejero y Daniel Díaz logró el primer premio en el festival de Jacksonville
Fotograma del anuncio publicitario del Friulio 2019. EP
photo_camera Fotograma del anuncio publicitario del Friulio 2019. EP

El spot del Friulio 2019 —fiesta castreño-romana que se celebra en Friol— elaborado por la productora lucense 60 Ráfagas, logró el premio al mejor anuncio publicitario del American Golden Picture International Film Festival de Jacksonville en Florida (EE UU).

Este prestigioso certamen reconoce así el trabajo de la empresa audiovisual puesta en marcha por Gloria Tejero y Daniel Díaz.

Friulio - Nos dejamos la piel para ti from 60ráfagas on Vimeo.

"Este premio implica un gran recoñecemento do traballo que facemos, estamos moi satisfeitos porque nos anima a seguir traballando na mesma liña. Ademais, a nivel comercial é moi positivo porque dá publicidade da nosa empresa e é unha forma de avalar o traballo ben feito", explica Daniel Díaz.

El anuncio, en el que participaron una decena de personas en el equipo técnico y más de medio centenar de figurantes, es finalista además en el festival TIFF de la India.

"Cando nos encargaron este anuncio déronnos liberdade creativa para facelo e rodámolo en dous días. A nosa idea era que narrativamente discorrese en dous tempos: nun presente onde ten lugar unha batalla e imos facendo flashbacks a un campamento castrexo onde se están preparando para a batalla e se están despedindo da xente que se supón que non van a volver a ver. O Friulio é un encontro entre castrexos e romanos e quixemos desmarcarnos dos clásicos anuncios de festas de recreacións históricas facendo un minitrailer de xénero", comenta el productor, quien indica que durante el rodaje contaron además con la colaboración de las asociaciones A Castronela y Cohors Lucensium.

É marabilloso que nos concedan este tipo de recoñecementos, son un indicativo de que o noso traballo traspasa fronteiras

"Puxeron moito da súa parte para recrear as batallas bélicas e quedamos moi satisfeitos co resultado", añade el joven, quien se muestra muy satisfecho con el reconocimiento internacional de su trabajo.

"É marabilloso que nos concedan este tipo de recoñecementos pois son un indicativo de que narrativamente e técnicamente os traballos que facemos traspasan fronteiras e gustan máis aló do sitio no que vivimos. Estamos moi contentos", recalca.

La firma audiovisual 60 Ráfagas, que nació en Lugo hace un lustro, ha sido reconocida en los últimos años por varias de sus producciones. El pasado año estuvo nominada los premios Mestre Mateo y en la actualidad compiten con un videoclip musical en los Prisma Awards de Roma. "Todos os galardóns son un aliciente máis para seguir traballando no que nos gusta", concluye Díaz.

Comentarios