Olalla Rodil reclama en Outeiro la implicación de la Xunta en el servicio de Axuda no Fogar

La cabeza de lista del BNG por Lugo, Olalla Rodil, visitó ayer Outeiro de Rei y, acompañada por los concejales nacionalistas del municipio, reclamó la implicación de la Xunta en el Servizo de Axuda no Fogar,  que consideró «discriminado» y ante el que vio necesario «marcar criterios igualitarios para a prestación e as traballadoras».
IMG_7893
photo_camera IMG_7893

La cabeza de lista del BNG por Lugo, Olalla Rodil, visitó ayer Outeiro de Rei y, acompañada por los concejales nacionalistas del municipio, reclamó la implicación de la Xunta en el Servicio de Axuda no Fogar (SAF), un servicio que consideró «discriminado».

Según la candidata nacionalista "hai que marcar criterios igualitarios tanto para a prestación, de carra ás veciñas e veciños, como para garantir as condicións laborais das traballadoras", indicó.

Rodil destacó que el SAF es un servicio necesario, y que por tanto resulta prioritario que la Xunta asuma su coordinación. "En moitos casos vemos traballadoras que realizan máis de 1.000 quilómetros ao mes cos seus vehículos e sen recibir compensación por quilometraxe", lamentó.

Comentarios