"Viaxar de Lugo a Santiago en tren leva máis que de Londres a París"

O BNG, nun acto de precampaña, reclama unha liña directa entre a capital lucense e a de Galicia

Tren en la estación de Lugo. SEBAS SENANDE
photo_camera Tren en la estación de Lugo. SEBAS SENANDE

A portavoz nacional do BNG, Ana Pontón, e a cabeza de lista ao Congreso por Lugo, Maite Ferreiro, reivindicaron na estación de tren da cidade amurallada unha conexión directa de Lugo con Santiago, dado que na actualidade son necesarias cinco horas entre estas dúas cidades, separadas por pouco máis de 100 quilómetros. 

Nun acto de precampaña, Pontón describiu a situación como "non admisible, cunha discriminación clara porque Lugo é a única cidade de Galicia que non está conectada directamente con Santiago de Compostela". "Os trens que pasan por aquí é porque van a Madrid, porque senón non habería nin tan sequera ningún tipo de servizo", advertiu. 

"Hoxe ir en tren desde Santiago a Lugo ou Lugo a Santiago é unha auténtica odisea, falamos dun traxecto que leva un cinco horas. É máis rápido ir de París a Londres que de Santiago a Lugo, e iso déixanos en evidencia a falta dunha visión do ferrocarril desde unha perspectiva galega, de como vertebrar o territorio", alertou. 

Ante esto, os nacionalistas lanzan a proposta, que levarán ás Cortes de obter representación, de "unir desde Curtis a Ordes unha liña de 27 quilómetros que aforraría ter que ir á Coruña, e permitiría facer a viaxe nuns tempos competitivos". 

Finalmente, Pontón esgrimiu a necesidade de promover unha "campaña" baixo a lema "Lugo existe". "Porque vemos que non chega o ferrocarril, non chegan as autovías, non chegan investimentos para modernización do noso tecido produtivo, que en definitiva temos que lanzar un SOS ante a situación en que está Lugo", sentenciou. 

FEVE. Tamén, sobre o ferrocarril, pediu que se faga "unha aposta estratéxica polo Feve", o cal "significaría un plan extraordinario de investimentos". 

De feito, opinou que "a solución tamén pasa porque o Feve (que dá cobertura á Mariña de Lugo) transfírase a Galicia con recursos para poder modernizar a liña".