El Concello de Lugo dirigirá una campaña de apoyo al comercio local

Los empresarios esperan que las ayudas se hagan efectivas y que se cuente con ellos
Concello de Lugo. EP
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El Concello pone en marcha la campaña de apoyo al comercio local Botámoste de menos... e queremos verte moi pronto para tratar de impulsar este sector así como concienciar a la población lucense de la importancia de consumir en las tiendas de cercanía, tanto del centro como de los distintos barrios de la ciudad. "Cando todo remate, debemos volver aos negocios locais con máis forza que nunca para contribuír á recuperación da cidade", sostiene la alcaldesa, Lara Méndez, tras anunciar la campaña.

Mauricio Repetto, edil de desarrollo local, anima a los lucenses a no olvidarse de "que son os establecementos dos nosos veciños" cuando termine la situación de emergencia. "En Lugo existe unha variedade ampla de comercios e non será necesario desprazarse a outros lugares como grandes superficies para facer as compras, nin acudir a internet", explica Repetto sobre la campaña.

El Concello recuerda que esta campaña se suma a las medidas ya encaminadas a ayudar el comercio tras el confinamiento. Entre ellas, el aplazamiento del cobro del IBI, la exoneración del pago de los alquileres a placeros, la suspensión del cobro de las terrazas o el pago a proveedores en menos de dos meses además de 5 millones de euros para ayudas .

COMERCIANTES. El presidente de la Federación Gallega de Comercio, José María Seijas, ve con buenos ojos la campaña pero espera que las ayudas anunciadas sean efectivas. "Unha cousa é anunciar as axudas e outra saber como recibilas. As campañas son boas pero hai que pulilas senón non hai nada en efectivo. Acceder a esas axudas é o difícil pero teño confianza en que todo vai saír ben", indica Seijas.

El portavoz de los comerciantes propone que se organice una mesa para llegar a acuerdos con el comercio y la hostelería y augura que la recuperación va a ser lenta. "Vai ser unha cousa para moito tempo porque afecta a todos os sectores e tamén a nivel mundial. As compras van diminuír, tanto en tenda como online, e o turismo tamén", vaticina Seijas.

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