Imprimir

Alumnos de Filosofía y Magisterio de la USC se encierran para exigir "un ensino de calidade"

Redacción | 06 de abril de 2017

Censuran que la universidad se dirija "como unha empresa" y advierten que llevarán a cabo ""toda medida de presión necesaria"

Alumnos del grado de Filosofía de la Universidade de Santiago iniciaron el lunes un encierro en las aulas de la facultad con la intención de mantenerlo hasta este viernes para reclamar a los altos cargos de la institución educativa que "escoiten dunha vez e por todas as reivindicacións do estudantado". "A nosa educación non é un negocio", denuncian en un comunicado en el que critican la "mercantilización" de la institución. Además, informan de que la movilización se está llevando a cabo de forma paralela también en Magisterio con otro encierro.

"Se ben pouco a pouco imos conseguindo pequenos e concretos avances infraestructurais, estamos moi lonxe de recibir un ensino de calidade e en condicións óptimas, sendo conscientes nós mesmas da deficiencia educativa que padecemos", añaden en el documento en el que censuran que se vea la universidad "como unha empresa, buscando o enriquecemento e produtividade económica en lugar do servizo ao estudantado"

Por último, el colectivo estudiantil advierte de que no dudará en llevar a cabo "toda medida de presión necesaria para que se deixe de xogar co noso futuro".

Puede ver este artículo en la siguitente dirección /articulo/galicia/alumnos-de-filosofia-y-magisterio-de-la-usc-se-encierran-para-exigir-un-ensino-de/20170406205832402230.html


© 2020 El Progreso de Lugo

Rúa Ribadeo 5, Lugo

Tlfno: 982 29 81 00

(Grupo El Progreso)