lunes. 19.04.2021 |
El tiempo
lunes. 19.04.2021
El tiempo

Sindicatos y oposición de Monterroso, en contra de que se privatice el SAF

Servizo de Axuda no Fogar (SAF). PIXABAY
Servizo de Axuda no Fogar (SAF). PIXABAY
"A privatización de servizos públicos, neste caso un esencial, o único que trae é precaridade", comentaron los socialistas

La decisión del gobierno monterrosino, formado por Independientes por Monterroso y el Partido Popular, de externalizar el Servizo de Axuda no Fogar ante el problema de la falta de personal desató este viernes las críticas de la CIG y CC.OO., del grupo municipal socialista y del BNG de Monterroso.

"Están equivocados e o que pretenden é que unha empresa lles solvente a falta de xestión dun equipo de goberno que custa máis de 100.000 euros aos veciños. "A privatización de servizos públicos, neste caso un esencial, o único que trae é precaridade", comentaron los socialistas.

Por su parte, el BNG critica que la decisión fuese tomada de manera "unilateral e sen dar ningunha información", y propone crear "unha comisión para garantir o servizo ante a falta de xestión do goberno local".

Comisiones Obreras pidió, por su parte, una reunión urgente con la alcaldesa y la representante de las trabajadoras para exigir explicaciones sobre la decisión de privatizar el SAF, tras mostrar su rechazo ante esta decisión anunciada por el Ayuntamiento.

Desde la CIG criticaron también "que se difundise a decisión sen que se comunicase nada ás traballadoras do servizo, o que consideramos unha falta de respecto total". El sindicato también insta al Concello a mantener la gestión del servicio.

Sindicatos y oposición de Monterroso, en contra de que se privatice...
Comentarios