sábado. 04.04.2020 |
El tiempo
sábado. 04.04.2020
El tiempo

El Concello de Melide alega irregularidades para cerrar la piscina

Piscina de Melide. ARCHIVO
Piscina de Melide. ARCHIVO
Asegura que no puede dar más prórrogas a la actual concesionaria porque el anterior gobierno "deixou pasar o prazo dúas veces"

El Concello de Melide cerrará las instalaciones que albergan la piscina cubierta y gimnasio el próximo día 3 de septiembre por irregularidades en la concesión del servicio. Desde el equipo de gobierno alegan que no pueden dar más prórrogas a la actual concesionaria porque el anterior ejecutivo —liderado por la popular Dalia García— "deixou vencer por dúas veces o prazo para adxudicar a xestión das instalacións".

El teniente de alcalde y concejal de deportes, el socialista José Prado, señaló que llegaron a esta determinación después de que los servicios municipales de secretaría e intervención emitiesen un informe "concluínte de que non se podía continuar prorrogando o servizo, e cumprindo coa legalidade só cabía pechar temporalmente as instalacións".

Más de un millar de usuarios se verán afectados por esta medida y desde el Concello señalan que trabajan "para recuperar o servizo o antes posible". Explican que el contrato con la concesionaria se firmó en septiembre de 2014 y tenía una duración de cuatro años. "O 3 de setembro de 2018 ampliouse o servizo un ano máis, o máximo permitido co fin de proceder a unha nova adxudicación que non se fixo", indica Prado, quien asegura que se llegó a esta situación "pola incapacidade do anterior goberno e a deixadez de funcións. Nós estamos traballando para arranxar o problema canto antes entendendo a importancia que ten este servizo para toda a comarca".

Se verán afectados por la medida más de un millar de usuarios

RÉPLICA DEL PP. Desde el PP, la anterior regidora de Melide, Dalia García, anunció que pedirá un pleno extraordinario para "coñecer de primeira man a situación da piscina municipal. Señala que cuando gobernaron los populares "sempre garantimos o servizo aos veciños e parécenos unha total irresponsabilidade privar dunha prestación pública á nosa vila co único pretexto de que non está lista a licitación".

García aseguró que luchará "pola apertura das instalacións así como pola situación laboral na que o novo bipartito deixa ao persoal, totalmente desamparado como consecuencia da súa irresponsabilidade ao tomar decisións como esta sen avaliar os prexuízos que supón para a veciñanza".

Recordó que la piscina siempre fue un arma arrojadiza para la oposición —ahora en el gobierno— cuando ella era alcaldesa. "Botarlle a culpa ao goberno saínte vailles durar ben pouco aos novos responsables municipais, pois o PP cando gobernou, a pesar de que o hoxe tenente alcalde se ocupou de tirar por terra a instalación, sempre garantiu o servizo aos melidaos".

El Concello de Melide alega irregularidades para cerrar la piscina
Comentarios