lunes. 24.01.2022 |
El tiempo
lunes. 24.01.2022
El tiempo

ARRAY

El BNG de Palas pide al alcalde que acate la sentencia que lo inhabilita y dimita

Manuel Saavedra Pardellas. AEP
El portavoz del BNG en Palas, Manuel Saavedra Pardellas. AEP

Los nacionalistas dicen que el regidor y los ediles condenados por prevaricación y acoso laboral deberían dejar sus puestos y teme que su gestión tenga consecuencias para los vecinos

El BNG de Palas de Rei acaba de editar un boletín que distribuirá entre los vecinos para llamar la atención sobre la situación irregular que se vive en el Concello, donde el alcalde, Pablo Taboada, y cinco ediles han sido inhabilitados para ejercer cargo público por sentencia judicial, a raíz de una condena por prevaricación y acoso laboral a la secretaria municipal. Los nacionalistas solicitan que acaten la sentencia y dimitan.

El portavoz del BNG, Manuel Saavedra Pardellas, afirma que "os motivos que dan pé a esta sentenza evidencian unha xestión municipal do PP en Palas nada democrática nas formas e moi pouco rigorosa no fondo".

Considera que "non é normal que as persoas condenadas continúen ocupando os seus cargos e tomando acordos que só votan os concelleiros inhabilitados".

Entiende que esas decisiones tienen "dubidosa legalidade e poden afectar no futuro aos dereitos e intereses dos veciños de Palas".

Saavedra Pardellas afirma que "o Concello tivo que soportar por este proceso xudicial gastos innecesarios, descrédito da vida municipal e demoras inxustificadas na tramitación ordinaria dos asuntos que lle afectan á veciñanza". Insiste en que "o razoábel política e legalmente" sería que el alcalde y los ediles condenados dejasen sus cargos para cumplir la sentencia y "permitir que outras persoas, non cuestionadas xuridicamente, puidesen asumir o labor do goberno municipal e recuperar a normalidade política e a seguridade xurídica nas actuacións que desenvolvan".

El portavoz del BNG recuerda que los condenados "conscientes da gravidade das súas actuacións, tomaron a decisión de apartarse temporalmente das filas do PP", pero no del gobierno local.
 

El BNG de Palas pide al alcalde que acate la sentencia que lo...
Comentarios