"Os termos responsabilidade social corporativa e modernidade son incompatibles con termos desfasados e antigos, que faltan ao respecto ao pobo galego". Con esta mensaxe -acompañada dunha imaxe- a Asociación para a defensa do Patrimonio galego poñía o foco sobre a marca de viño Mar de Sangenjo.
Os termos “responsabilidade social corporativa” e “modernidade” son incompatibles con termos desfasados e antigos, que faltan ao respecto ao pobo galego @vinoalbarino @FestaDoAlbarino @RiasBaixasWines @amesanl @Diario_Pontev @PontevedraViva @Turvegal @Turgalicia @pgsarria pic.twitter.com/JkfAWFL4Vq
— Asociación para a defensa do Patrimonio Galego (@apatrigal) August 1, 2021
O emprego de Sangenjo no lugar de Sanxenxo non só indignou a este colectivo, senón que varios usuarios de redes socais tamén fixeron chegar o seu descontento.
"Penoso e patetoide", "de auténtica uva Albarito" ou "Moi bo para empanada de rajo ou para unhas joubiñas fritidas. O outro día tomeinas na aldea de Perros", foron algunhas das mensaxes ao respecto.
De auténtica uva Albarito
— Tono_O (@Jumbostation) August 1, 2021
Moi bo para empanada de rajo ou para unhas joubiñas fritidas.O outro día tomeinas na aldea de Perros.
— José Barreiro (@joseku61) August 2, 2021
PE NO SO e paletoide
— Fran Lopez (@franlopezgz) August 2, 2021
Mar de Sangenjo é, segundo a nota de cata de El Corte Inglés, un viño branco albariño D.O. Rías Baixas, de "cor amarela moi viva e brillante. Aroma de boa intensidade con carácter varietal, flores brancas e froita madura con lixeiros recordos de infusión. En boca móstrase fresco, saboroso e equilibrado, untuoso, cun final de boa intensidade".