Excelente acollida da primeira entrega de Negocios de Familia, que este martes colleitou un salientable 8,5 de share na súa estrea, achegando un 12,7% da audiencia da xornada á cadea. Un total de 204.000 persoas contactaron nalgún momento da noite co espazo, producido por Zenit e Grupo El Progreso e no que, cada semana, dúas pequenas empresas familiares pugnarán por un premio económico de 1.500 euros e por mellorar mentres o público se divirte.
Os datos son especialmente destacables dado que o concurso competiu con MasterChef Celebrity, a primeira grande estrea das canles xeralistas nesta nova tempada. Trátase dun formato novidoso no que se califican distintos parámetros, como a atención ao cliente, a organización, a xestión, a comunicación, o futuro ou a traxectoria. "Pero non só chega con ter a mellor empresa, senón que hai que demostrar actitude, xogo, show, sincerade e humor no plató", explica o presentador, Juan Fuentes Loira.
Na estrea enfrontáronse a ecotenda Traloagro de Friol coa pulpería Roberto do Carballiño. O martes próximo Negocios de Familia regresará cun novo programa na TVG ás 22.00 horas. Mentres tanto, Podes ver de novo o espazo premendo no seguinte enderezo: http://www.crtvg.es/tvg/a-carta/programa/negocios-de-familia