viernes. 18.10.2019 |
El tiempo
viernes. 18.10.2019
El tiempo

Cincuenta ribadenses participan en un programa de envejecimiento activo

La iniciativa va por su cuarto año y cuenta con gran aceptación por parte de mayores y, cada vez más, por jóvenes

Unas cincuenta personas, hombres y mujeres, participan en el programa de la delegación de igualdade del Concello ribadense denominado ‘Aquí... como de 20’, que aunque está pensado para personas mayores, con el paso del tiempo fue atrayendo también a gente más joven, a la que se le permite participar siempre y cuando existan plazas disponibles. Este programa se desarrolla durante todo el año salvo en la época estival en As Anzas, Cinxe, Vilaosende, Vilela, Remourelle y Rinlo.

"No programa quixeron participar tamén xente da vila e xente moza"

Mari Luz Álvarez Lastra echa la vista atrás para recordar que el programa nació en 2013 «e xa está consolidado debido á satisfacción e ao incremento das persoas participantes na actualidade. Está dirixido ao ámbito rural de Ribadeo e ás capas de poboación máis vellas do concello, o que non impide que participen persoas da urbe ou persoas mozas se aí o desexaran e non houbera problemas de prazas».
Añade que estas tardes de ocio que plantean en las localidades en las que se imparte el programa tienen un objetivo muy claro, que es «dinamizar aos membros da comunidade coa finalidade de fortalecer os nexos de unión así como o sentimento de pertenza, mantendo a capacidade funcional e potenciando a autonomía e independencia das persoas usuarias da actividade».

Se trabajan todo tipo de actividades que favorezcan la actividad mental y corporal

Como consecuencia, indica que hay sesiones que se centran en los contenidos propios de lo que puede ser un taller de memoria y otras que se enfocan de una forma más lúdica «pero sen perder de referencia ese  traballo dirixido ao coidado da memoria e a dinamización da comunidade na que se encravan».

Los contenidos del obradoiro de lecer, según explica Álvarez Lastra, puede ser juegos, actividades de memoria, psicomotricidad, musicoterapia, dramatización «e calquera outra que se inclúa en función do nivel dos grupos e a evolución natural das e dos participantes. Ademais realízanse outras actividades, como campionatos de tute e brisca interparroquial, teatro… e tamén celebraron o Entroido á súa maneira».

Cincuenta ribadenses participan en un programa de envejecimiento...
Comentarios