El PP de Láncara acusa al alcalde de permitir unas obras sin licencia

Sostiene que el regidor sabía que la concejala Begoña López "fixo traballos na súa vivenda sen os permisos necesarios"
Darío Piñeiro. L.PORTO
photo_camera Darío Piñeiro. L.PORTO

El PP de Láncara acusa al alcalde, Darío Piñeiro, de "mirar para outro lado cando se están a facer obras sen licenza municipal". Se refiere así, aunque no la cita directamente, a los trabajos en casa de la concejala Begoña López, que dejó hace unos días el grupo de gobierno socialista tras la apertura de una investigación judicial.

Los populares ven "ocultación" en la conducta del alcalde y aseguran que "durante máis dun ano a súa compañeira de goberno, e que era a súa man dereita nos últimos tempos, fixo traballos na súa vivenda sen os permisos necesarios e el era e é coñecedor desta situación", obras que "non son menores".

El PP cree que Piñeiro tenía que ser "sabedor" porque el Concello acometió una actuación el pasado verano en esa misma parroquia. El alcalde visitó aquellos trabajos municipales "e por tanto tamén tivo que ver os que a compañeira de partido estaba a realizar na súa vivenda". "O seu descoñecemento non é crible", insiste el grupo popular lancarés, según el cual Piñeiro podría haber incurrido en alguna irregularidad y tiene "a obriga moral e política de dimitir".

Dice también que no es la primera vez que sucede algo similar, sino que ya ocurrió en la parroquia de Trasliste donde "consentiu facer unha vivenda en solo rústico". "En 2018, sendo o promotor o Concello, executáronse actuacións coas máquinas da Deputación por detrás dunha vivenda doutro edil socialista", añade el Partido Popular.

Por último, sostiene que el alcalde envió mensajes y llamó por teléfono a concejales de este partido a raíz de estas obras, por las cuales el PP preguntó por escrito en el Concello. En su opinión, esas conversaciones trataban de "intimidar" o "presionar".

Comentarios