Villares aboga por la gestión pública ante la situación de los bomberos

Acusa a Xunta y Diputación de buscar excusas para no equiparar el sueldo de los parques lucenses con el resto de Galicia
Luís Villares (derecha), con Víctor Álvarez (centro), de En Marea, y representantes de los bomberos
photo_camera Luís Villares (derecha), con Víctor Álvarez (centro), de En Marea, y representantes de los bomberos

El portavoz de En Marea, Luís Villares, denunció la discriminación salarial y laboral que están viviendo los bomberos de los parques comarcales lucenses y aseguró que Xunta y Diputación —entes políticos que conforman el consorcio— se escudan en el cambio de gestión para no subir el sueldo a los trabajadores. A este respecto, recordó que "os numerosos incumprimentos do contrato das empresas adxudicatarias serían motivo máis que suficiente para rescindilo de forma inmediata e reverter deste xeito o servizo á xestión pública".

El líder de En Marea hizo esta reflexión tras reunirse con representantes de los parques lucenses, que le trasladaron sus reclamaciones. Villares reclamó que se atienda "dunha vez por todas" la petición de los trabajadores de Lugo de equiparar su salario con los del resto de Galicia. "Por un lado, José Manuel Balseiro e Elena Candia incumpriron a súa promesa de mellorar as condicións dos bombeiros se a Deputación participaba desa mellora, o ente provincial consignou eses cartos pero a Xunta non cumpriu e este colectivo segue sen estar equiparado. E por outro lado, a Deputación consignou fondos pero bloqueounos pola negativa do Goberno autonómico de achegar os seus", reiteró el líder de En Marea. "Non entendemos como este colectivo sofre a discrimación laboral, salarial e o incumprimento das condicións que foron acordadas polas propias empresas. Tampouco entendemos por que a Xunta o tolera dun xeito flagrante", criticó Villares. 

Los bomberos de Chantada, Monforte y Sarria están en huelga desde el día 20 y los de Viveiro, Vilalba y Barreiros se sumaron el día 10

HUELGA GENERALIZADA. El líder de En Marea recordó que los incumplimientos redundan "no servizo de extinción de incendios e, en concreto, nas condicións de seguridade dos traballadores". Para denunciar esta situación se mantienen en huelga desde el día 20 los bomberos de los parques del sur de la provincia (Chantada, Monforte y Sarria), a los que se sumaron el resto de parques (Viveiro, Vilalba y Barreiros). "Sentímonos enganados polas dúas administracións que forman o consorcio. Os 339.000 euros que aprobou a Deputación para a equiparación aínda non son efectivos e os cartos da Xunta tampouco. Bótanse a culpa entre eles pero non dan unha solución", dicen.

Villares también pidió el cese del director xeral de Montes, Tomás Fernández-Couto, tras ser investigado por un presunto delito de prevaricación por la adjudicación "irregular" del servicio de helicópteros contra incendios.

Comentarios