Vega reclama una banca pública para frenar la especulación y los Eres

María Xosé Vega, en el mitin de Riotorto. EPL
photo_camera María Xosé Vega, en el mitin de Riotorto. EPL

La número uno del BNG al Congreso por Lugo, María Xosé Vega, demandó en Riotorto un giro en las políticas económicas para «saír dunha crise que están a pagar os que non a provocaron». Vega reclamó una banca pública gallega para frenar a los especuladores.

«Resulta impresentable que á nosa mocidade só lle dean a elexir entre o paro e a emigración», indicó la candidata, para apuntar que todavía es más grave «que se lle queira quitar a palabra á xente para poñerse ás ordes dunha elite depredadora que ninguén votou». El BNG se une al grito colectivo contra los «escandalosos beneficios que se reparten os especuladores, mentras que o resto camiña cara a miseria».

Vega Buján puso como ejemplo de esta injusticia lo ocurrido con las cajas gallegas. «Hai que pedirlle á Xunta que aposte agora que pode pola banca pública, tal e como levamos moito tempo pedindo dende o BNG. Necesitamos un instrumento que faga circular o crédito ás familias e as pequenas empresas».

La cabeza de lista por Lugo también destacó los beneficios que supuso para Galicia la presencia del BNG en el Congreso desde 1996. «En calquera comarca deste país coñécese algún investimento que só chegou grazas á nosa insistencia en Madrid».

El alcalde de Riotorto y candidato al Congreso, Federico Gutiérrez Estoa, denunció la «dramática» subida del paro en la zona en los últimos meses, con tres expedientes de regulación de empleo «que están a converternos nun deserto industrial se non lle poñemos remedio, e o remedio pasa por votar ao BNG». «Temos que cortarlle a billa á banca e aos especuladores e rexeitar ás forzas políticas que non son máis que sucursais da gran patronal e só aplican a austeridade sobre os instrumentos públicos máis necesarios para crear emprego», afirmó.

En Lugo

El responsable comarcal do BNG de Lugo, Antón Bao, y la candidata al Congreso, Cristina Ferreiro. dieron un mitin en Ombreiro. Bao subrayó que el Bloque «non comulga coa reforma do sistema de pensións plantexada dende o Goberno». También ve preocupante la propuesta de revisión del Pacto de Toledo».

Cristina Ferreiro apuntó que «as reformas no sistema de pensións deben de ir encamiñadas a corrixir os seus aspectos regresivos».

Comentarios