Unións Agrarias denuncia extorsiones producidas en granjas chairegas

Asegura que unas 300 explotaciones sufren "ameazas" de dejar de recogerles la leche

El sindicato Unións Agrarias (UU.AA.) denuncia que cerca de 300 explotaciones ganaderas de la comarca chairega, a las que se unen otras de la provincia lucense, están sufriendo "extorsións" por parte de las industrias lácteas, "un paso máis" de estas "na súa campaña do medo entre os produtores".

Fueron los propios titulares de las granjas los que trasladaron a esta agrupación agraria las "ameazas" por parte dunha empresa de cortar la recogida de leche en dos cooperativas de Terra Chá, a las que se puede unir una tercera también de esta zona.

UU.AA. asegura que con esta iniciativa las plantas envasadoras "queren trasladar a idea de que hai un exceso de produción e sobra leite no mercado como un mecanismo de abaratamento do prezo en orixe", una práctica que califica de "ilegal e inmoral" que supone "un lastre para a viabilidade das explotacións, posto que, á inestabilidade no prezo a cobrar, agora os produtores deben sumar a inseguridade no volume de leite recollido".

Además, afirma que muchas fábricas están referenciando el precio de la leche en origen al pagado por la leche en polvo y mantequilla "como se o destino desa leite fora ese uso industrial, algo completamente falso".

Por ello, Unións Agrarias reclama una investigación "inmediata" por parte de la Consellería de Medio Rural y del Ministerio de Agricultura sobre el volumen y destino de la leche que las industrias lácteas "din que mandan a torres de secado, un feito altamente improbable posto que non existe saturación nas canles comerciais, que sería o único que o explicaría".

Comentarios