miércoles. 14.04.2021 |
El tiempo
miércoles. 14.04.2021
El tiempo

''Un imprevisto económico no taller pódeme deixar empeñado para sempre''

El lucense José Ignacio González se incluye en el 17% de los autónomos que se dedican al sector de la automoción en la provincia. Titular desde hace cinco años de un taller mecánico en la capital, reconoce que su negocio nota desde hace tiempo los efectos de la crisis.

«A actual crise non afecta ó sector do automóbil dun xeito tan brutal como acontece con outros, pero tampouco é unha panacea», asegura, «agora nótase que a xente tenta reducir as visitas ós talleres e, por exemplo, á hora de facer algún recambio sinxelo prefiren mercar a peza e colocala eles mesmos antes de acudir ós profesionais, coa única intención de abaratar custes».

Lo que también nota José en su negocio es un notable aumento de la morosidad. De hecho, asegura que «no último ano tivemos parados no taller ó redor dunha ducia de vehículos, xa que os propietarios non pagaban as facturas. E, de feito, algúns deles nunca chegaron a abonar o pago».

Confía en que la situación mejore «o antes posible», consciente de que «os autónomos temos menos garantías e seguridade que os asalariados». Y es que los trabajadores por cuenta propia deben responder con su propio patrimonio a las posibles vicisitudes económicas que surjan en sus negocios.

«Iso é un tema problemático», lamenta, «coñezo casos doutros compañeiros autónomos que apenas conseguen sacar beneficios cada mes, e outros que mesmo chegaron ó extremo de ter que poñer cartos dos seus petos nalgunha ocasión para saír adiante».

A pesar de las dificultades, asegura que en su taller «imos tendo bastante sorte». Es por eso que no se arrepiente de haber tomado el relevo a su padre y establecerse como autónomo al frente del negocio. Eso sí, no pierde de vista que «calquera imprevisto económico pódeme deixar empeñado».

José Ignacio tiene un empleado y sabe que, si en algún momento se viese forzado a cerrar el taller mecánico, «pese a todo, teríalle que pagar a correspondente indemnización». El mecánico reclama también, como el grueso de los autónomos, la necesidad de que «os bancos faciliten ó sector o acceso a créditos, que poden ser vitais nun momento dado».

''Un imprevisto económico no taller pódeme deixar empeñado para...
Comentarios