martes. 19.10.2021 |
El tiempo
martes. 19.10.2021
El tiempo

Un bar de Begonte, reparte un premio de 43.600 euros en el sorteo de la Primitiva

"Xa tocou algún de cinco números antes, pero non con tanto premio", afirma Carlos Piñeiro, el dueño del local

El café-bar Pichín de Damil, en Begonte, repartió este sábado un premio de 43.662,74 euros en el sorteo de la Lotería Primitiva. Es un premio de segunda categoría, con cinco números acertados más el complementario. 

"É unha boa noticia, sempre te alegras. Fai moita ilusión e a ver se anima a máis xente", explicaba este lunes el responsable del local de hostelería begontés, Carlos Piñeiro Castro, que aseguraba que es la primera vez que reparten un premio con esta cantidad. "Xa tocou algún de cinco números antes, pero non con tanto premio", indicaba el dueño del local. 

Tanto él como su mujer, Mercedes, que regentan el local, aseguraban este lunes que probablemente el premio se lo llevó "alguén de paso", aunque no saben a ciencia cierta quién es el agraciado. "Foi sellado o sábado e o boleto é unha primitiva de dúas apostas automáticas, feito pola máquina. Por iso é moi probable que fora alguén de paso, porque ademais o sábado tivemos moita xente, pero tamén pode ser dalgún veciño, non se sabe", explicaron los responsables del local de hostelería de Damil, que se mostraron contentos por repartir este premio, más en estas fechas. 

"Xa que non tocou a de Nadal, repartir algo", expresaron, con la ilusión que dan las buenas noticias.

Un bar de Begonte, reparte un premio de 43.600 euros en el sorteo...
Comentarios