Táboas acusa a Feijóo de usar dinero público para proteger a los constructores

La portavoz de Infraestructuras del Bloque Nacionalista Galego en el Parlamento gallego, Teresa Táboas, acusó al Gobierno de Núñez Feijóo de utilizar dinero público en el caso del convenio urbanístico de Barreiros «para pagar as desfeitas dos promotores».

La diputada nacionalista reprochó la «mala xestión política» del conselleiro Agustín Hernández con este municipio, aludiendo que «Barreiros segue ao seu aire, e Galicia sen control».

Teresa Táboas recordó que el municipio mariñano cuenta con un censo de 3.200 habitantes y sin embargo se permitió la concesión de licencias para 5.000 viviendas «en solo urbano non consolidado, sen saneamento, auga ou enerxía eléctrica, servizos urbanísticos básicos que impedían calquera construción». Defendió la gestión del bipartito porque recordó que se limitó a «anular 44 das licencias para solo urbano non consolidado».

Asimismo, la parlamentaria echó en cara al PP que censurase la actuación del Gobierno de PSOE y BNG, calificándola de «arbitraria», cuando «foi avalada polo Tribunal Superior de Xustiza de Galicia» y añadió que «a eso hai que sumarlle as denuncias por prevaricación contra o alcalde».

Charla

Este domingo, a las 20.00 horas en el centro sociocultural de San Cosme, habrá una mesa redonda del colectivo Máis Talento e Menos Cemento para analizar la situación urbanística de Barreiros.

Comentarios