domingo. 25.10.2020 |
El tiempo
domingo. 25.10.2020
El tiempo

Rosana Prieto: "A nivel de estradas estamos no século XVIII cando outros territorios están no XXI"

La candidata de Nós-Candidatura Galega al Senado por Lugo defendió en una entrevista en Telelugo una mejora de las comunicaciones y apostó por la formación y las ayudas fiscales como factores clave para terminar con el paro

Rosana Prieto, candidata de Nós-Candidatura Galega al Senado por Lugo apostó este lunes en Telelugo por una mejora de las comunicaciones ferroviarias y por carretera en la provincia. "Galiza vai no vagón de cola respecto ao Estado e Lugo vai na cola de Galiza. Conectaron por tren a Galiza atlántica, tamén algo cara Lalín, pero parece que os que estamos á dereita dese mapa xa non existimos", apuntó Prieto, quien afirmó también que "a nivel estradas estamos no século XVIII cando outros territorios do Estado están no XXI". 

Durante la conversación en Telelugo, la candidata defendió la formación y las medidas fiscales como factores clave para terminar con el paro. "Hai que reactivar o pequeno comercio de proximidade a través de medidas fiscais, que a unha persoa que monte un negocio non lle custe tanto. E tamén adoptar medidas de abaratamento de custes á contratación", recalcó.

En cuanto a la perdurabilidad del Senado, la cámara para la que se postula, Prieto se mostró partidaria de una "reformulación", en la que, dijo, podría tener cabida su desaparición. "Entendo que é unha cámara territorial e no noso caso tería que ser de toda Galiza e non só as provincias, porque non é operativo", concluyó. 

Rosana Prieto: "A nivel de estradas estamos no século XVIII cando...
Comentarios