Núñez Feijóo promete ''toda a protección'' para As Catedrais

Cientos de personas hacen cola, en As Catedrais. (Foto: AMA)
photo_camera Cientos de personas hacen cola, en As Catedrais. (Foto: AMA)

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, declaró ayer en el Consello que el Gobierno autonómico tomará las medidas necesarias para asegurar la protección de la playa de As Catedrais, después de que el Concello enviase una notificación a Santiago pidiendo que se cumplan ciertos requisitos que garanticen la seguridad del arenal.

«Recibín esta semana unha carta do Concello de Ribadeo e trasladeille as súas peticións aos responsables dos departamentos de Turismo e de Medio Ambiente, para ver que cuestións ou medidas se poden adoptar conxuntamente co Concello. O primeiro que hai que ver é que competencias pertencen á Xunta e cales aos concellos, co obxectivo de conseguir manter toda a protección para esa praia. Deseñar un plan ou cobrar unha ecotaxa son propostas feitas polo alcalde que, de inicio, eu non poido máis que respectar», explicó el presidente de la Xunta.

CAMPAÑAS
Los arcos del arenal, imagen de marca

Los arcos que conforman la famosa playa ribadense son imagen de marca de diferentes campañas publicitarias, por ejemplo la última realizada por la Xunta de Galicia. El reclamo turístico aparece en numerosas promociones y precisamente por ello el alcalde quiere que todos esos beneficios acaben por repercutir también en el propio municipio. 

Consiga AQUÍ la información completa

Comentarios