Núñez Feijóo llama en Monforte a movilizar los votos de los apolíticos

Feijóo saluda a representantes populares de la comarca durante el mitin de este jueves. TOÑO PARGA
photo_camera Feijóo saluda a representantes populares de la comarca durante el mitin de este jueves. TOÑO PARGA

Alberto Núñez Feijóo pidió ayer el voto en Monforte para el PP durante un mitin celebrado en el edificio multiusos sin dudar en referirse a quienes se consideran apolíticos. Instó a quienes llenaban el salón de actos a que los movilizasen para «realizar un último impulso. Non debemos renunciar a ningún voto, nin dos apolíticos», remarcó, porque «por riba das ideoloxías está o interés xeral», remarcó.

El líder de los populares gallegos apeló al «sentido común» de los monfortinos para elegir que el lunes día 21 «sexa un luns máis ó sol, continuar cun mal pasado, ou ter un luns esperanzador. Esa é a elección que hai que facer o domingo», recalcó. Al tiempo añadió que «é o momento de devolver a confianza, de que Europa confíe outra vez en nós. É a única pregunta que hai que responder».

Feijóo aludió a los socialistas en repetidas ocasiones para indicar que «nin siquera cunha campaña de dous anos serían capaces de borrar o que fixeron, aínda que o intentan dunha forma obsesionada, con clichés casposos, rancios e manipulando».

No dudó en apuntar que «foi un goberno inxusto e hostil» y que fue «un goberno que con Monforte tamén incumpríu. Por riba veñen a dicir, deixando 3 billóns de deuda en sanidade, que nós imos pechar o hospital de Monforte. Non o vamos a pechar en ningún caso, pero si eles continuaran sí que o pecharían», aseveró.

Núñez Feijóo consideró que los socialistas «veñen a Monforte a falar da lei de dependencia, cando foron eles quenes non a cumpriron, se atreven a dicilo cando nós abrimos a residencia de Monforte e mantemos 220 prazas nela despois de deixala sen abrir e sen dotación», al igual que dijo sucedió con el puerto seco, «no que non fixeron nada en catro anos, un porto seco que nós iniciamos e que nós estamos rematando».

Derechos sociales

José Manuel Barreiro, presidente provincial del PP habló de economía y derechos sociales. «Hoxe nin sequera os socialistas son capaces de otear brotes verdes» y aseveró que «os populares defendemos que a mellor garantía dos dereitos sociais é unha política económica que xenere confianza e cree emprego».

Joaquín García, número uno de la lista al Congreso, acusó a José Blanco de «nin siquera» cumplir con un acuerdo para establecer una conexión diaria del tren entre Galicia y Madrid ni con la ampliación de servicios entre Lugo y Ourense para que los monfortinos enlazasen con trenes de larga distancia.

La portavoz local, Julia Rodríguez, rechazó que el PP trate de cerrar o desmantelar el hospital, y acusó a la plataforma por la sanidad de hacer política.

Comentarios