Mondoñedo limpiará en las parroquias cerca de 300 kilómetros de maleza

La alcaldesa Elena Candia apunta que estos trabajos son la respuesta "ás peticións dos veciños e veciñas que me teñen trasladado a necesidade de mellorar os camiños rurais"

El Concello de Mondoñedo limpiará 282 kilómetros de maleza en 14 parroquias del municipio. Así lo avanzó el miércoles la alcaldesa, Elena Candia, que precisa que estas actuaciones se incluyen dentro del plan integral de desbroce del rural puesto en marcha por la concejalía de obras y medio rural y que cuenta con financiación autonómica. La Xunta concede 11.250 euros para labores de prevención a los que hay que sumar 15.934 para labores de vigilancia y extinción.

"Estas labores son moi necesarias para as zonas rurais do municipio e contribúen a avanzar nunha nova imaxe do rural da localidade", subrayó la regidora y añadió que las limpiezas son "enormemente beneficiosas para incrementar a seguridade dos peóns e dos condutores ao tempo que se contribúe á loita contra os incendios forestais".

La alcaldesa apuntó que con estos trabajos, el gobierno local da respuesta "ás peticións dos veciños e veciñas que me teñen trasladado a necesidade de mellorar os camiños do rural do noso concello, unha reclamación que compartimos dende o goberno local". Al igual que el año pasado, Candia avanzó que explicarán estas actuaciones en todas las parroquias beneficiadas.

En concreto, se desbrozará con tractor en Oirán 10,39 kilómetros, en Couboeira 17,31 y en Figueiras 7,95. También se actuará en 20,46 kilómetros en Masma, en 16,40 en Viloalle, en 36,39 en Os Remedios y en 14,78 en Vilamor. En Santiago se actuará en 14,71, en San Vicente en 4,45, en Sasdónigas en 2,89 y en Lindín en 13,47. En Santa María Maior se actuará en 104,83, en O Carmen en 8,17 y en 10,58 en Argomoso.

Además la brigada de obras limpiará a mano 12,7 hectáreas en las áreas recreativas en Lindín, Vilamor, Masma y Oirán y en núcleos de difícil acceso.

Comentarios