Méndez defiende que la ISO 14001 es más exigente con el medio que la bandera azul

La vicepresidenta de la Diputación, Lara Méndez, salió al paso de las declaraciones de la edil de medio ambiente de Burela, Patricia López, sobre la decisión de Burela de optar por la bandera azul para certificar sus playas y descartar la ISO 14001 que promueve el ente provincial asegurando que esta última «é moito máis esixente e iso é o que busca o turismo máis esixente».

La socialista dice no entender la decisión del gobierno burelés «cando na reunión que se mantivo en outubro o seu técnico amosou a súa intención de continuar coa certificación e ademais quedou patente que sería a Deputación a que asumise a financiación».

Méndez asegura además que contar con este sello de calidad «é un atractivo máis que repercutiría en sectores coma o comercio ou a hostalaría e tendo en conta que Burela non é dos concellos que máis visitas ten sería positivo que captase parte dese turismo que busca a calidade». En este sentido, volvió a recordar los beneficios ambientales, económicos y de promoción del sello.

Comentarios