Marcelino Otero encabeza de nuevo la candidatura del BNG a la alcaldía de Ourol

Marcelino Otero Franco aspira de nuevo a lograr la alcaldía de Ourol por el Bloque Nacionalista Galego, pues es el cabeza de lista de una candidatura con la que pretende «posibilitar o cambio político do que Ourol está tan necesitado».

La asamblea que celebró la agrupación local aprobó la candidatura que dirige este vecino de Os Colviños, de profesión delineante, que trabaja en una empresa de gestión y que también es presidente de la asociación cultural O Milleiro.

Junto con Marcelino Otero, van en la candidatura Susana López Hermida, profesora de Ourol; Chefa Penabade, pintora de San Pantaleón; Xoán Carlos López Hermida, técnico informático de Miñotos; Roberto Bouça, músico de Sabucedo; Loli Cora, asalariada de O Carme; Samuel Fernández, autónomo de Ourol; Xoán Carlos Maseda, asalariado de Merille; Carina Blanco, peluquera de Miñotos, y Pedro Trigo, natural de Ourol emigrado a Cuba que actualemnte reside en Barcelona, «heroe de Moncada e irmán de Xulio Trigo», destacó el candidato.

Marcelino Otero destacó el «convencemento» de la totalidad de los miembros de la candidatura «de que chegou a hora do cambio político». Recuerda los resultados de hace cuatro años, cuando el PP «mantivo por un escaso marxe a maioría absoluta», lo que a su juicio «non deixa lugar a dúbidas de que o próximo 22 de maio ábrese un novo tempo en Ourol, que vai ser liderado polo BNG e que vai significar en primeiro lugar a devolución do poder aos veciños», aseguró. «Queremos que sexan os veciños quenes gobernen o noso concello e poñer remate ao secuestro do mesmo por parte do goberno local», añadió el frentista.

Sobre el equipo de gobierno ourolés, que actualmente forma el Partido Popular, Otero señala que está «esgotado» y por eso cree que el BNG es la formación más indicada para «devolver a ilusión ós veciños e restaurar a democracia», entendida ésta como «igualdade no trato para os veciños, entender as persoas como suxeitos non dereitos e forma de entender a política local non como espazo para a confrontación, senón como lugar de diálogo en defensa do interese xeral de Ourol».

El candidato adelantó que las líneas centrales de su programa: «favorecer o desenvolvemento económico do concello, afortalar os servizos sociais e mellorar as infraestruturas municipais básicas». Bajo su punto de vista, no hay forma de asentar población en el municipio si no se actúa sobre esos tres ejes.

Además, Marcelino Otero hizo un llamamiento a «un pacto por Ourol», pues «é o momento de buscar solucións e non agravar aínda máis os problemas dos veciños. Podemos e temos que poñernos dacordo o conxunto dos grupos que nos presentamos a estas eleccións e que imos formar parte da próxima corporación, deixando dun lado as diferencias partidistas e comezar pola creación de emprego, a mellora de servizos e a creación de solo residencial».

Comentarios