Lunes. 10.12.2018 |
El tiempo
Lunes. 10.12.2018
El tiempo

CELEBRADAS DOS JUNTAS DE PORTAVOCES

López "máis tranquila" sin CxG y la oposición sarriana ve "falta de ideas"

Miembros de la corporación sarriana, durante un pleno
Miembros de la corporación sarriana, durante un pleno
El PP y los ediles no adscritos tachan a la alcaldesa de Sarria de cerrarse al diálogo con el resto de grupos ► El BNG dice que fue un año de "bastante confrontación" pero no descarta acuerdos

Hace un año el gobierno sarriano pasó a estar en minoría después de la ruptura del pacto por parte de Compromiso por Galicia-Concellos Transparentes (Cx-CCTT). Doce meses después la oposición denuncia falta de diálogo "e de ideas" por parte del gobierno, mientras que la regidora opina que este año "non foi moito máis difícil que antes" y que, desde la marcha de CxG, funcionan "máis tranquilos ó non estar con esa desconfianza que tiñamos dentro do propio goberno". 

Pilar López hizo un escueto balance para indicar que durante el tripartito "xa houbo problemas desde o primeiro momento". "Antes había cousas nos plenos que podiamos aprobar, aínda que tamén temas que non", dice. Por su parte, el teniente de alcalde, el nacionalista Efrén Castro, afirma que la situación de minoría "complica" el trabajo y, por lo tanto, hay propuestas que no se pudieron llevar a cabo. En este año se produjo "bastante confrontación" y la oposición "parece que as veces só bloquea porque si, por estar en maioría". Confía en lograr consenso para asuntos importantes para Sarria, como los presupuestos o la apertura de la piscina climatizada. 

La oposición coincide en denunciar falta de diálogo del bipartito durante este año y dice que el Concello funciona por decretos y juntas de gobierno. El portavoz del PP, José Antonio García, lo define como un equipo "sen proxecto, sen ideas, sen decisións consensuadas, sen diálogo, con soberbia e que vai vivindo do día á día". 

Según Antón Fortes el problema es "a incapacidade conxénita da rexedora e do grupo de goberno para dialogar coas tres persoas que a colocaron na alcaldía"

El concejal no adscrito Benjamín Escontrela considera que "deberían tender pontes á oposición por ser un goberno en minoría, pero non existe diálogo nin hai intención". "Unha cousa fundamental da política é a capacidade de diálogo para sacar problemas adiante, pero aquí non se conta coa oposición, que é todo o contrario ó que é facer política", opina el edil, quien se mostró "pesimista" de cara al futuro. "Convócase un pleno mensual e segue provocando con só rogos e preguntas". 

Para el también no adscrito Antón Fortes, el problema es "a incapacidade conxénita da rexedora e do grupo de goberno para dialogar coas tres persoas que a colocaron na alcaldía". Reclama un diálogo "honrado e legal". "Se non se fan as cousas é por falta disto, nunca estiven negado ó diálogo", dice. 

Con el edil de Independentes de Galicia no fue posible contactar ayer para conocer su opinión.

López "máis tranquila" sin CxG y la oposición sarriana ve "falta de...
Comentarios