Llano, en el plan del municipalismo del PSdeG

Forma parte del equipo de Gonzalo Caballero para diseñar la política municipal socialista de cara a las elecciones municipales
Alfredo Llano y Patricia Otero, en el congreso del PSdeG
photo_camera Alfredo Llano y Patricia Otero, en el congreso del PSdeG

El alcalde de Burela, Alfredo Llano forma junto a los mandatarios de Vilagarcía, Alberto Varela; Ames, José Miñones y O Carballiño Francisco Fumega, del equipo que bajo la dirección del exalcalde de Fene y actual concejal socialista de Pontevedra, Iván Puentes, se encargarán de diseñar las líneas básicas de la política municipal del PSdeG de cara a las elecciones municipales, que se celebrarán dentro de año y medio. Este grupo de trabajo fue consolidado el sábado en el decimotercer congreso de los socialistas de Galicia celebrado en Compostela bajo el liderazgo del nuevo secretario general, Gonzalo Caballero.

Alfredo Llano aportará además de su experiencia como alcalde de Burela, la obtenida a raíz de su labor como presidente de la Mancomunidade de Municipios de A Mariña. "Formaremos un equipo para diseñar unha política cara ás próximas eleccións municipais, onde estea presente de xeito destacado o municipalismo, que é a estrutura máis importante e a que permite estar máis preto da xente", explica Llano, quien indica que va a ser "unha labor extensa e de moito traballo, polo que posiblemente comezaremos a traballar xa a vindeira semana".

El alcalde de Burela afronta con ilusión este nuevo encargo donde "pretendemos crear algo atractivo para os cidadáns e que os concellos gañen en protagonismo; o meu traballo na Mancomunidade axudarame a prestar unha visión global do municipalismo", indica Alfredo Llano.

El regidor burelés da especial importancia a la política municipal en el sentido de conocer de primera mano "as necesidades da xente e deste xeito poder mellorar os servizos, os dereitos e a vida en xeral dos veciños".

Comentarios