Llano demanda al portavoz del PP por "mentir" sobre el importe de sus dietas

El alcalde asegura que los gastos "non chegan nin á metade" de los 7.500 euros que cifraba Barcia
Alfredo Llano, en su despacho
photo_camera Alfredo Llano, en su despacho

El alcalde burelés, Alfredo Llano, anunció este martes que demandará al portavoz del PP en el Ayuntamiento, José María González Barcia, por acusarle de cobrar en dietas un cantidad que, dice, no se corresponde con la realidad. "Está a manipular os datos e minte e non estou disposto a consentilo", afirma el regidor.

"É unha mentira absoluta o que el mandou aos medios nas últimas horas, co que só persegue prexudicarme persoalmente, polo que vou tomar as medidas legais oportunas e a presentar a denuncia correspondente", afirma el alcalde, quien sostiene que el importe de las dietas percibidas está lejos de los 7.500 euros que cifraba Barcia. "Non chega nin a metade o que eu levo cobrado en todo este tempo que levo aquí no Concello de Burela, no que fixen dúas viaxes a Madrid, varias a Santiago e tiven moitos desprazamentos a Lugo", afirma.

Llano explica que "no ano 2015 cobrei 890 euros e el dicía que cobrara 1.748 euros, inventou todo, mentres que no 2016 di que cobrei 5.833 euros cando en realidade foi moito menos, 2.926 euros".

El regidor burelés reitera que "cada viaxe que fixen sempre se compensou con algo positivo para Burela", al tiempo que insiste en que "todas e cada unha das dietas que cobro van documentadas, digo que día vou, a que hora salgo, a que hora chego, que tema estou tratando e con quen o estou a falalo… nunca fixen unha saída para cobrar unha dieta, senón todo o contrario", asevera el regidor, quien añade que solo cobra desplazamienos fuera de la comarca, "ao contrario do que facía Barcia".

"Paréceme unha baixeza e moi triste como acabou esta persoa, que está metido en política, pero que faría moi ben índose para a casa", afirma Alfredo Llano sobre el portavoz popular burelés, "unha persoa que vive na Coruña e que de vez en cando resucita en Burela para dicir tonterías e tratar de facer dano".

Comentarios