La Xunta se compromete a licitar este año una senda peatonal en Cabreiros

El PP xermadés explica que con la actuación se mejorará la seguridad en la carretera C-640, que enlaza la LU-170 con el núcleo de Chao

La Xunta confirma que este año licitará las obras para ejecutar una senda peatonal en la parroquia xermadesa de Cabreiros, tal y como anunció el portavoz municipal del PP, Antonio Riveira, tras mantener una reunión con el delegado de la Xunta en Lugo, Xosé Manuel Balseiro.

«O PP congratúlase de que a Xunta teña previsto realizar no presente ano unha mellora como esta na antiga estrada comarcal C-640, que enlaza a LU-170 co núcleo do Chao», dice Riveira, que indica que esta senda, destinada a peatones y bicicletas, permitirá reducir la peligrosidad. La actuación se enmarca en el programa de Sendas de Galicia de la Xunta, a través del que se destinarán 1,5 millones a A Chaira, con actuaciones en ocho concellos.

«A mellora xa fora solicitada polo PP desde que renovou, estando no goberno, a depuradora que dá servizo ao núcleo do Chao e limítrofes, dado que botábase en falta un axeitado desagüe dos pluviais e escorrentías que se concentran na zona, polo que se fixo a proposta dunha canalización axeitada cara o Trimaz, a eliminación da vexetacións invasiva na cuneta e a construción da beirarrúa peonil», recuerda Riveira.

El portavoz del PP le recordó al delegado de la Xunta la importancia de mejorar este tramo sin quitarle ancho al vial existente «para o que sería necesario unha pequena ocupación de terreos, que se poden negociar sen necesidade de expropiación».

Comentarios