La Xunta reforesta en A Fonsagrada seis montes comunales

La Consellería de Medio Rural e do Mar está a punto de rematar los trabajos de reforestación que durante los últimos meses ejecutó en seis montes vecinales mancomunados situados en el municipio de A Fonsagrada.

La delegada territorial de la Xunta en Lugo, Raquel Arias, destacó que estas actuaciones «abranguen a un espazo de 100 hectáreas e supoñen un investimento por parte do Executivo galego de preto de 200.000 euros».

Los trabajos que se están finalizando benefician a áreas forestales situadas en Villabol, Villadrid, Monteseiro, Torviso, Barcela y Rozabragada.

Las plantaciones fueron programadas para que estén terminadas al inicio de la primavera, ya que así se facilitará el enraizamiento y el crecimiento de los árboles.

Empleo

Por otra parte, la delegada subrayó la importancia del proyecto que está ejecutando la Xunta para fomentar y mejorar los montes. «Un dos obxectivo principais que ten o programa de ordenación de explotacións forestais é crear riqueza, non só porque estes incrementan a calidade e o valor da maeira que se produce, senón tamén porque activan o mantenemento de empregos, como neste caso, onde se estima que se promove o mantemento de arredor de 20 postos de traballo mediante distintas empresas de servicios forestais que, deste xeito, contribúen a fixar poboación no entorno rural».

Por otra parte, Arias hace hincapié en que la reforestación se realiza con especies frecuentes en la zona, como diversas variedades de pinos, muy adaptadas a las condiciones climatológicas, castiñeiros y carballos.

Comentarios