La Xunta rechaza ampliar el profesorado especialista en el CPI Monte Caxado

El jefe de Educación informó a la Anpa, que pide una reunión urgente con el conselleiro

El jefe territorial de Educación rechazó de pleno ampliar el número de docentes especialistas en el CPI Monte Caxado de As Pontes, después de mantener un encuentro con representantes de la Anpa, el centro y el Concello.

"O balance do encontro é negativo. A nosa pretensión era conseguir un mestre de Pedagoxía Terapeútica máis e outro de Audición e Linguaxe, xa que agora temos dous compartidos. O único que nos propuxo foi darnos un completo de Audición e Linguaxe, é dicir, quedarnos igual, e do outro, nin falar" explicó el presidente de la Anpa, Javier Santamariña.

El jefe de Educación les trasmitió que este centro "estaba por riba da media", algo que consideran que no es cierto. "Non nos pode comparar con outros colexios, xa que nós temos primaria e secundaria", incidió el representante de la Anpa, haciendo hincapié en que en las aulas de este centro pontés hay un total de "42 casos de nenos con problemas".

"E son graves. Temos pequenos con autismo, mobilidade reducida, cegueira, nenos que non saben falar... Isto non é unha teima dos pais, é unha necesidade real", denuncia Santamariña.

Por eso, y tras la primera negativa de la Xunta, el Consello Escolar Municipal decidió el jueves, en una reunión extraordinaria, solicitar un encuentro con el conselleiro de Educación, Román Rodríguez, para tratar de acercar posturas.

"Agora que empezamos a loita, coa que xa levamos catro ou cinco anos, non imos parar", señala el presidente de la Anpa, que no descarta, ante la falta de soluciones, que no se organicen "concentraciones, peches" o lo que haga falta para conseguir lo que piden.

Comentarios