La Xunta destina 640.000 euros a 5 obradoiros que forman a 95 alumnos

La delegada de la Xunta en Lugo, Raquel Arias, supervisó las obras que están ejecutando estas escuelas taller en los municipios de Cervo, Xove y Burela, donde hay dos especialidades
Visita de Raquel Arias este jueves a Burela
photo_camera Visita de Raquel Arias este jueves a Burela

La delegada territorial de la Xunta en Lugo, Raquel Arias, visitó este jueves las escuelas taller que funcionan en Xove, Cervo y Burela. Las conforman dos módulos y forman parte de las cinco que el Gobierno gallego tiene en marcha en A Mariña. A ellas destina un total de 640.000 euros y forman a 95 alumnos.

Las especialidades en Cervo y Xove son de auxiliares en viveros, jardines y centros de jardinería, mientras que la de Burela es de pintura decorativa en construcción. Además, en los concellos de Foz, Mondoñedo, Alfoz y O Valadouro se desarrolla el obradoiro ‘'Pardo de Cela II'’, en Barreiros, Lourenzá y Trabada el ‘'Serra da Cadeira II'’ y en O Vicedo, Ourol y Muras el ‘'Río Sor III'’.

Con respecto a su visita de este jueves, Raquel Arias comprobó la marcha de los trabajos que se están acometiendo en el parque Reina Sofía de Cervo, en el parque municipal de Xove y en la zona de la playa de A Marosa, en Burela. Estuvo acompañada por los alcaldes de Cervo y Xove, Alfonso Villares y Demetrio Salgueiro, respectivamente, y por las concejalas de Burela Noelia Ben y Patricia Otero.

INSERCIÓN LABORAL. Arias recordó que con estas iniciativas el principal objetivo que persigue la Xunta de Galicia es "conseguir a inserción laboral dos alumnos-traballadores que participan neste obradoiro".

A este respecto, señaló también que la Consellería de Traballo e Benestar "está a facer un importante esforzo orzamentario na formación e aprendizaxe das persoas desempregadas da provincia, e só en obradoiros inviste preto de 2,5 millóns de euros".

Añadió que "os participantes reciben unha formación especializada nunha área concreta do seu interese ao mesmo tempo que desfrutan dun contrato de traballo remunerado. O resultado do seu traballo ademais tradúcese en actuacións concretas nos propios concellos".

OBRAS. Entre las obras que están realizando los alumnos que participan en estas escuelas taller que visitó la responsable de la Xunta de Galicia en la provincia están, en Cervo, "o acondicionamento do entorno da antiga fábrica de salazón de San Cibrao e o da área recreativa da ponte medieval de Lieiro, así como as fontes, parques e xardíns de varias parroquias, ademais do parque Reina Sofía".

En el caso de Xove avanzó que "se levará a cabo a restauración ambiental da senda fluvial da ruta dos muíños do río da Rigueira e tamén o acondicionamento de parques, xardíns e zonas verdes, como o da urbanización Palmeiro ou os situados na Avenida Deputación, entre outras actuacións".

Ya en el municipio de Burela los alumnos realizarán acciones de mantenimiento y conservación y mejora del edificio multiusos, del cementerio municipal y del antiguo centro de formación ocupacional, "entre outras melloras en instalacións públicas como é o caso da caseta dos socorristas ou o peche do campo de fútbol da Marosa", unas actuaciones que Raquel Arias considera mejoras inmediatas para todos los vecinos.

Comentarios