Miércoles. 14.11.2018 |
El tiempo
Miércoles. 14.11.2018
El tiempo

La Xunta contratará a 145 perceptores lucenses de la Risga para trabajos en 37 concellos de la provincia

Balseiro cifra en 1,2 millones la inversión en este programa ► Los beneficiarios reforzarán servicios de ámbito municipal

La Xunta financiará la contratación de 145 lucenses perceptores de la Risga (Renda de Integración Social de Galicia) para reforzar los servicios municipales en 37 concellos de la provincia. El delegado del Gobierno autonómico en Lugo, José Manuel Balseiro, cifró este viernes en 1.279.000 euros la inversión prevista, que se realizará a través de la Consellería de Economía, Emprego e Industria.

"Todos os concellos que o solicitaron recibiron o apoio da Xunta para realizar contratos ao abeiro deste programa", recalcó Balseiro, quien subrayó que el objetivo es favorecer la inserción laboral de estas personas y "evitar así a súa cronificación nunha situación de exclusión".

Se beneficiarán aquellas personas receptoras de la Risga que estén inscritas en el Servizo Público de Emprego de Galicia como demandantes no ocupados. Tendrán preferencia quienes tengan firmado un proyecto de inserción de carácter laboral, cuenten con cargas familiares o superen los 45 años de edad.

Balseiro incidió en que para las 145 personas que se incorporarán a otros tantos puestos en esos 37 concellos "esta é unha oportunidade de ingresar no mercado laboral", y para las entidades locales supondrá "un reforzo para impulsar obras e servizos de utilidade e interese social".

Por último, insistió en que el objetivo prioritario es "mellorar a empregabilidade dos colectivos máis vulnerables, partindo da premisa de que a mellor política social é o emprego".

La Xunta contratará a 145 perceptores lucenses de la Risga para...
Comentarios